First Choice Automotive


Overall Rating 4.77/5Overall Rating 4.77/5Overall Rating 4.77/5Overall Rating 4.77/5rating 4.77

339 Reviews

ReScore Reviews™ (1)

ReScore
Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5
Original
Overall Rating 2.0/5Overall Rating 2.0/5rating 2.0rating 2.0rating 2.0
98% Would Recommend
Latest Review 3 months ago

Review for First Choice Automotive
ANNE A. on 09/30/2014
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Customer service"
Frequent turnover of staff along with poor customer service has caused us to search for an alternative workshop for our cars.
Vehicle: Mercedes-Benz GL320
Service Date: 09/29/2014
Review Created: 09/30/2014 08:49 PM
Jerry M. at First Choice Automotive responded on 10/15/2014

We apologize for your recent bad experience you feel you had with First Choice. I hope you can understand, we just do not sell used parts and nor could we offer any kind of warranty on a used part. In our experience, there has been nothing good that has come out of installing used parts on a valued customers vehicle. We are proud that we are able to offer our customers 2 year, 24,000 mile warranty on new recommended parts. We are sorry that you feel you have had to search for another shop but we are firm in our beliefs that used parts are just trouble.