Pyle Wheel & Brake Service

Overview

Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5rating 4.86

186 Reviews

98% Would Recommend
Latest Review about 2 years ago

Reviews


JA
Jeffrey A.
South Jordan, UT
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
05/12/2017
Very dishonest service
We took our 2014 patriot in to pyle because our warranty company recommended them. They stole our good battery and air cleaner box, replaced sensors that were still good then broke our transmission dip stick tube. Tried charging us 500+ for a 150 dollar part. Now they won't respond. Thus shop should be avoided. We are filing complaints with the warranty company now. The only reason that I gave them one star is because this review site made me.

CS
Chris S.
Utah
Chevrolet Blazer
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
04/08/2014 Category: Service
Chris said they were extremely slow.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Brett F. from Pyle Wheel & Brake Service responded on 04/09/2014

Chris, I apologize that we were so slow.  Some of that was beyond our control as we were given wrong parts.  We appreciate your business and hope that we can continue to earn your trust and future business needs.  Thanks Chris.


KB
KATHERINE B.
Salt Lake City, UT
Toyota Tacoma
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/23/2013
over charged me for a part Kathy Bryan
I was told that the part that was ordered was about $400. dollars and then $85. for labor. But my bill was $725. I talked to Brent and he lovwered it to 625. but that was still more than the quote the day before? I feel taken advantage of
Brett F. from Pyle Wheel & Brake Service responded on 10/23/2013

Kathy Bryan has been a valued customer for a lot of years and I feel bad that she felt taken advantage of.  When I quoted her the price for the part it was an estimate.  The part was a dealer part only and came with a wiring harness and valves - it ended up costing more than I had thought.  This also meant that the labor was much more as there were additional parts that needed to be installed.  I charged her the same labor that I quoted her and gave her my COST on the part.  In addition we didnt charge her anything for the diagnosis.  I hope all the good we have done over the years outweighs my error in misquoting the job.  Thanks Kathy for letting us know how to improve.


WB
Wes B.
Utah
Hyundai Accent
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
04/11/2014 Category: Service
Wes said he had to come back twice to get his vehicle fixed.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Brett F. from Pyle Wheel & Brake Service responded on 04/15/2014

Wes, sorry that you had to come back twice for the repair.  The part we put on had longer bolts in the caliper housing so it rubbed and made a grinding noise.  We should have gone on a longer test drive to make sure all was ok.  We were trying to get you out the same day and took care of all cost of the labor and parts for warranty - even though it was beyond the warranty period. 


MB
Matthew B.
Utah
Ford Pickup
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
01/25/2014 Category: Service
Matthew said this business treated him well but the pricing was high. He was told his repair would cost $500 and they had his vehicle for a whole week just to replace spark plugs. When he picked up his vehicle the price was more expensive then expected. He would recommend this business for air conditioning repairs but would not recommend them for replacing spark plugs because it took too long to replace them.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Brett F. from Pyle Wheel & Brake Service responded on 01/28/2014

Matthew came in with this vehicle running terrible.  It was misfiring on all cylinders.  We repaired a few vacuum leaks - which we did at no charge - and there was still an issue.  We determined that we needed to check the spark plugs.  I called Matthew and told him what we needed to do and gave him an estimate under the assumption that everything went good.  His 04 Ford F150 with 171,000 miles had the originial spark plugs in it.  It also has the famous 3 valve engine where the spark plugs break off in the head.  I explained this to him and he said proceed.  Three of the 8 plugs broke in the head.  We spent three days trying to remove them - which we eventually did - and I called and informed him twice each day what was happening.  I charged him 150 extra for our time to remove the broken plugs - which I had told him about.  The Truck ran perfectly after.  We appreciate your business and are disappointed you werent happy.  The price was extremely fair considering all of the extra work we did and informed him of.


MP
Matt P.
Utah
Subaru Impreza
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/17/2015 Category: Service
Matt said he has enjoyed the service that he has received. This time he forgot to tell them to replace a headlight but he felt they should have caught it.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

SC
Sierra C.
Utah
Ford Expedition
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/18/2015 Category: Service
Sierra said she had a good experience at this business and they were really fast.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

MP
Melanie P.
Utah
Honda Civic
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
02/18/2015 Category: Service
Melanie said she did not feel her vehicle was quite fixed. The business is helpful and is working with her.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

KR
Kelly R.
Utah
Toyota Matrix
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
10/27/2014 Category: Service
Kelly said her vehicle is still kind of shimmying after the service at this business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Brett F. from Pyle Wheel & Brake Service responded on 10/28/2014

Thanks Kelly. Sorry your vehicle is still shimmying but we just did the alignment.  An alignment wont make a vehicle shake.  Generally that is the tires or wheels.  We would be happy to check that out for you if you would like.  Let us know. 


RW
Rob W.
Coalville, UT
Nissan Titan
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
08/22/2014 Category: Service
Rob said he trusts Bret and this business is the quickest.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DW
Dave W.
Utah
Infiniti I35
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
08/07/2014 Category: Service
Dave said this business did not do all the work he wanted done. However, the work they did was great.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JM
Jeremy M.
Utah
Subaru Outback
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
07/24/2014 Category: Service
Jeremy said he sent his wife's vehicle to the business. They did not check the vehicle until days later, so her vehicle was just sitting at the business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Brett F. from Pyle Wheel & Brake Service responded on 07/31/2014

Jeremy - Thank you for the response.  There must have been some miscommunication.  When you dropped her car off - without an appointment - you said that you were leaving out of town and you were in no rush to get the car.  I called you to give you the diagnosis - which we did for free - and you said you didnt want to repair the vehicle.  We will make sure to get back earlier in the future.


DN
Dave N.
Utah
Dodge Durango
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
05/07/2014 Category: Service
Dave said the business gave him a quote for a wheel alignment repair. They charged him more than the quote and the vehicle is still not aligned. He will be going back up there soon, but other than this incident they usually do a great job.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DR
David R.
Utah
Cadillac DeVille
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/10/2014 Category: Service
David said this business was able to resolve a mechanical issue that other places were not able to.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TR
Thomas R.
Florida
Chrysler PT Cruiser
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/15/2014 Category: Service
Thomas said he was satisfied with the work. A friend recommended them to him.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TW
Tiffany W.
Utah
Pontiac Montana
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
02/13/2014 Category: Service
Tiffany said the repairs took a day longer than expected. There was no explanation given, but she understood the delay.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JV
Jesse V.
Midvale, UT
Toyota Corolla
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
01/24/2014 Category: Service
Jesse said the business did a good job and they are fast.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JS
Janet S.
Utah
Chevrolet Tahoe
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
01/15/2014 Category: Service
Janet said the service is good and she is happy with them.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

BF
Becky F.
Salt Lake City, UT
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/26/2015
Top rate auto repair
I will not take my vehicle anywhere else. These guys are as honest as they come. They will take care of you like you are family. They are truly a one of a kind company that knows what 'customer care' really means. I recommend them to everyone.

RO
Roberto O.
Bountiful, UT
Mercedes-Benz C320
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
04/25/2015 Category: Service
Roberto said he is a repeat customer of the business and he has never been disappointed with them.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

Displaying Review 1 - 20 of 186 in total