Overview

Overall Rating 4.87/5Overall Rating 4.87/5Overall Rating 4.87/5Overall Rating 4.87/5rating 4.87

594 Reviews

ReScore Reviews™ (2)

ReScore
Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5rating 3.0rating 3.0
Original
Overall Rating 1.5/5rating 1.5rating 1.5rating 1.5rating 1.5
98% Would Recommend
Latest Review 18 days ago

Reviews


DS
Dean S.
Texas
Toyota Camry
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
01/09/2017 Category: Service
Dean said the quote they gave him was higher than their competitors.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 01/10/2017

Mr. Segal, we are dissappointed in the review of our services.  As always, we strive to be the best and we do that by having high quality technicians and using high quality parts. Sometimes repairing things to our standards cost more than others in town.  We hope you will reconsider your recommendation for others to use us. 


NL
Nick L.
Midlothian, TX
Ford Pickup
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
02/28/2016 Category: Service
Nick said he took his vehicle to this business for service. After picking up his vehicle, he stopped at a gas station and his vehicle would not start. He had to get it jump started. He saw at this time a piece was missing from the air intake, they forgot to put a part in. He realized later that the battery posts needed tightening and the fuel filter was loose.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 03/01/2016

Nick, we are disappointed by your review of our services. Our goal is to maintain the highest level of repairs and service. We did remove the air intake snorkel that covers the left battery as it was obstructing the view of the damaged battery cable connections. This intake snorkel was set on a workbench with the anticipation that the damaged battery cable connections would be repaired. We apologize for that piece not being put back in place upon completion and that you had to return for it. Once we repaired the fuel leak, the vehicle was driven and other recommended repairs were declined. One of the recommended repairs involved replacing the battery cable connections. These connections were in such bad shape that they would not tighten (which is why you found them loose). We didn't service these. The fuel leak repair was near the fuel filter but did not involve removing the fuel filter. Again, we apologize for your inconvenience due to the omission of the intake snorkel. We hope you will re-consider your review of our services.


DM
Don M.
Midlothian, TX
Ford Pickup Heritage
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
09/28/2015 Category: Service
Don said this business charged him $104 and they did not do anything.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 10/02/2015

Don, we are disappointed in the review of our services. Our work and our past reviews show that we strive to be the best by providing the highest quality of parts are service available. To recap, you brought your vehicle in for us to check out the air conditioning which had 'recently' stopped operating and providing cold air.  Our diagnosis and verification began, in vehicle, where we tested the HVAC system. We checked for blower motor operation, temperature/blend door operation, and lastly for A/C performance.  We found A/C performance to be lacking (as your concern would indicate). Our diagnosis moved to under the hood.  At this point, we noticed that the A/C compressor had been previously bypassed with a shorter drive belt.  We're not sure how the system 'used to work' as the compressor has been taken out of operation.  As part of our diagnosis, we verified the proper refrigerant level and also checked to see if the compressor was receiving power.  The refrigerant level was found to be low, the compressor receiving power, and the compressor would not turn by hand with the clutch disengaged.  Our diagnosis, which is what you asked us to provide, cost $104, and revealed that you would need to replace your a/c compressor, accumulator, and metering device.  Once these components were replaced, a proper oil and refrigerant charge would be required.  Our diagnosis also included an estimate of repairs.  In conclusion, you decided to skip repairs and drive the vehicle as it is.  We applogize if there was miscommunication at some point of the process but know that we do try our best to maintain the highest level of quality both up front and in the shop.  -BE


LR
Lenard R.
Texas
Nissan Frontier
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/23/2015 Category: Service
Lenard said the vehicle was in for a diagnostic and did not agree with the price given for the service. He is familiar with the charges in the automotive industry and agreed to pay for the service out of his pocket.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
05/23/2015 Category: Service
Lenard said he just wanted a diagnosis done to his vehicle but this business did not listen to him and took advantage of him. He would not recommend them to others because they wanted $2,000 for a service that any other comparable facility would have done for free. He said he is not mad, but he will not be returning to this business anymore.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 05/29/2015

We have spoke with Mr. Renolds in regard to this review.  There was a miscommunication in regards to the reviewing process.  All parties agreed that there was no mis-treatment or abuse of services.  We strive for excellence in customer service and vehicle repair. Thank You. -BE


ET
Eric T.
Texas
Ford Pickup
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
02/17/2015 Category: Service
Eric said the business has done nothing to rectify his initial dissatisfaction.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
02/17/2015 Category: Service
Eric said he called the business for an estimate on having his vehicle looked at and a compression check. The quote was $150. He went to pick the vehicle up and asked them if they had done the compression check. At this time he was then told it would be $800. At some point someone at the business told him he should get the compression check because of the amount of miles on the vehicle. He would not recommend this business to others because of the reasons mentioned and he will not do business with them again.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 02/23/2015

Eric, we are disappointed in the review of our services. Our work and our past reviews show that we strive to be the best by providing the highest quality of parts are service available. Unfortunately, there are a few things missing from the story you provided. When you first called, you asked us to see why your truck was running poorly and that if injectors were going to be needed, you wanted to us to upgrade to help reach your goal of 500hp. During our discussion, we explained that the first course of action would be to bring your vehicle in and we could check it out to determine why it was running poorly and make a plan from there ($150). We mentioned using our factory Ford scan tool to run some diagnostic tests, going for a test drive, and looking over the condition of the vehicle/drivetrain. Also, on the phone, we mentioned that other tests, including a compression test, *may* be needed if conditions indicate high mileage/wear or other issues. The emphasis was that we would need to look at the vehicle to determine the best action to take for repairs, upgrades, or further diagnosis. Once the vehicle arrived, we completed our diagnosis/test drive/check-out just as we discussed. Our diagnosis determined that injector replacement was necessary but to ensure a wise investment, a compression test (at additional charge) would be a good idea to check the condition of the base engine before injector replacement. You declined our recommendation to perform a compression test and several other safety items including steering linkage that appeared to be only a few miles from breaking and potentially causing an accident. Additionally, you said that you *now* only wanted a price on installing the aftermarket injectors that you were about to purchase. As this was new information, we discussed our policy that we do not install customer supplied parts and that safety repairs would be needed if we were to continue. We also discussed other modifications (Oil/Fuel/Air supply) needed to reach your goal of 500hp. You mentioned that those upgrades were not needed and you agreed to pick the vehicle up. We apologize for any misunderstanding or miscommunication that may have occurred. We aim to be up front with vehicle needs and information. We are here to help inform clients on their needs and what we would consider to be the best actions based on our knowledge and available industry trends. We appreciate your business and we hope that you would reconsider your review.


JW
Jake W.
Indiana
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
01/11/2014 Category: Service
Jake said this business quoted him $1,400 for a axle repair but he took his vehicle six miles away to a different similar business and was charged $300. He would not recommend them due to this experience.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 01/17/2014


Jake, we’re sorry we were unable provide the service you
were requesting.  Our customer’s satisfaction is our top priority.  As stated on your repair order, your trailer’s axle was severely damaged (due to lack of maintenance) and needed complete replacement.  Replacement included all new axle with
spindles, bearings, seals, and hydraulic brake assemblies. In order for us to stand behind our repairs and for you to know that the job was fixed 100% right, a completely new axle assembly was/is required. Your trailer axle was custom built for that trailer/boat/capacity.  Our price was based on a complete, new, custom axle assembly shipped from the same place that Malibu has their axles built.  We pride ourselves on integrity
and we hope you’ll reconsider your review based on the facts.

 


DH
Dennell H.
Waxahachie, TX
Ford Mustang
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/16/2013 Category: Service
Dennell said she loves the receptionist, but felt the business gave her a false diagnosis on the problem with her vehicle. She was informed the repairs would be between $5,000 and $6,000 and she should sell the vehicle. When she took it to another facility she was informed that information was not correct.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 10/18/2013

We are sorry that you feel our evaluation of your vehicle was not what you wanted to hear. We listened to your concerns on your situation and thoroughly inspected your vehicle. With that information we gave you our recomendation to sell the vehicle and find one that would not have so many issues that will be costly to repair in the future. We are not the type of shop that will patch things and send you on your way knowing we will see you in the very near future. Thank you for trying us out and we apreciate your feedback.


MT
Mike T.
Ennis, TX
Dodge Stratus
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
02/09/2013 Category: Service
Mike said that he paid $100 for a diagnosis for the repairs, and was told it would cost $500 to fix the vehicle. He went to another mechanic and had his vehicle repaired for $85. He said the pricing was way off and he will not return to this business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 02/15/2013
We appreciate the feedback and our sorry you were unhappy with your visit here. We do not use anything but OEM parts, so that we can stand behind them and give our customers the best for their time and money spent. The 500 dollar fix was not for just one thing, that included other repairs we saw needed to be done to make sure the customer had no future reoccurring issues for his complaint. We strive very hard to present the best quality parts and fixes for our customers vehicles so that it is fixed completely and correctly the first time it comes to our shop.

AD
Antonio D.
Lincoln Navigator
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
11/21/2012 Category: Service
Spoke with Victoria. She said she was definitely not satisfied with this business. She said she received an estimate and decided not to have the work done at this business because it was too expensive and the owner was very rude. When she dropped her vehicle off for the estimate they were only supposed to keep it for a day. She waited for them to call her, but they did not. She said she came in the next day and the owner yelled at her for not picking her vehicle up the day before. He told her that he called her repeatedly and that she did not answer the telephone. He told her it cost him a lot of money and that she should pay for him to start ordering the parts to fix the vehicle. She said he never called her and if he had she certainly would have answered the phone. She said his yelling scared her and she just wanted to get her vehicle out of his facility. She said the owner's wife was apologetic. She never found out what was wrong with her vehicle. She would not recommend this business to others and she will not return. She said they should be kinder to their customers.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TN
Tracy N.
Jeep Cherokee
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
10/09/2012 Category: Service
Spoke with a customer who did not want to disclose his name. He said he was not very happy with his experience. It took a long time for the repair. It took 5 days just for them to flush his radiator. He did not know why it took that long. It also cost him $666 with parts and labor included. He could not even see any new parts installed. His vehicle was running really bad when his wife drove it on the freeway. He was told to bring it back, but he is reluctant. Due to his recent experience, he would not be recommending them to anyone.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JK
John K.
Ennis, TX
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
05/17/2012 Category: Service
John said the prices at this business are too high, which is why he would not recommend them.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Mike and Jennifer F. from Frisbee Automotive responded on 05/25/2012
Being this vehicle is in the AirCheck Texas low income repair or replacement program (LIRRAP), we are under strict guidelines of fixing this vehicle to manufacturer specifications for air quality. We understand that the options out there for the fix on your vehicle are extremely varied through other shops. We chose to stand behind our work and to do that we ONLY use OEM dealer parts. We also tried to explain that the aftermarket/ generic parts are not up to the standard of what belongs on this vehicle and will cause more issues at a later date. Sorry we could not be of service to you.

MM
MIKE M.
Hillsboro, TX
Chevrolet Tahoe
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/01/2018
Great Service
We now bring all of our vehicles to Frisbee because of the exceptional customer service and personal attention given to us. Thoroughly satisfied!

JH
Jacob H.
Texas
Ford F-150
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
07/26/2018 Category: Service
Jacob said the business provided excellent service.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TP
Thomas P.
Waxahachie, TX
Dodge Pickup
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
06/11/2018 Category: Service
Thomas said the staff are all good people. They stand behind their product, and their service.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

LB
LOWELL B.
Waxahachie, TX
Nissan Frontier
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
06/08/2018
Awesome!!!
What a Blessing Frisbee Autimotive is!!! Our truck is not only fixed, and running better, it looks better too! They went above and beyond to repair it (as always) and even washed it and cleaned the interior! Mike and Jennifer are always so very kind! We highly recommend Frisbee Aotomotive and pray they are blessed for all they do!!!

CR
Carolyn R.
Texas
Nissan 280ZX
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/30/2018 Category: Service
Carolyn said the staff provided a great experience on this last visit.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

NC
Nick C.
Italy, TX
Dodge Pickup
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/19/2018 Category: Service
Nick said the staff did him right.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JT
Jason T.
Texas
Honda Accord Cpe
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/11/2018 Category: Service
Jason said he has worked with this business for years. They do good work.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

VC
Valerie C.
Waxahachie, TX
Toyota Yaris
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/10/2018 Category: Service
Valerie said the business never disappoints her, and they always take care of her. The staff are wonderful hard working people, and she really appreciated their business.,
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CJ
Candice J.
Waxahachie, TX
Ram 2500
Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/04/2018 Category: Service
Candice said the employees did everything she asked them to do.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.