Overview

Overall Rating 4.95/5Overall Rating 4.95/5Overall Rating 4.95/5Overall Rating 4.95/5rating 4.95

1233 Reviews

100% Would Recommend
Latest Review 6 days ago

Reviews


JW
Jim W.
Henderson, NV
Oldsmobile Intrigue
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
07/15/2014 Category: Service
Jim said this business charged him $187 to diagnose the problem with his air conditioner. They told him it would cost $2,000 to fix it. He telephoned Napa and they told him a new compressor cost $400 or a little less for a rebuilt one. They told him it would be 5 hours labor, and $1,500 for labor was way out of line. The staff was polite, nice, and courteous. He will not use them again in the future. He would not recommend them due to the reasons already stated.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 07/28/2014

Jim, as always when information about our repair shop goes out over the web we would like everyone to hear both sides of the story.

When you first brought in your 2000 Oldsmobile on May 6, 2014, your A/C system was completely empty. We charged your system with nitrogen and found no visible leaks. Jerry’s recommendations were: “Charge system and add florescent dye so any traceable leaks could be found if the system stopped working, return in two weeks for dye test”. You agreed and we performed the service. That is what we charged you $187.25 for, labor, Freon and florescent dye. You left very happy with you’re A/C system blowing 40 degree air from the vents.

When you returned nine weeks later with you’re A/C not working again, we performed the UV Light test and found signs of leakage from the compressor. The estimate Jerry gave you to repair your system included much more than just a compressor from NAPA. We would have replaced all related parts affected by the failure of your compressor running low on refrigerant and oil; this is the only way we can stand behind the system with a 30,000 mile/30 month nationwide warranty.

If you had wanted just a compressor replaced we could have recommended many shops that will do just that. If a compressor only is replaced, you will be having A/C problems in the near future if you still own your vehicle.

Jim, if your system had kept working like a lot of systems do when we perform this service. You would be telling everyone how happy you were with us and that it only cost $187.25 to repair your fourteen year old A/C system. I hope this clears up any misunderstanding about your bill and the estimate Jerry gave you.

Thank you for your kind words about how polite, nice and courteous our staff was. Those are the only things we can control. Price is controlled by the world in which we all live. Thank you very much for letting everyone hear both sides of the story and as always I am available if you have any questions.

Respectfully,

Dave Beason


RA
Richard A.
Henderson, NV
Toyota RAV4
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
08/19/2013
Tie rod replacement
My friends told me I paid to much so I went on a web site called auto md and said the fair price should have been around 700-750
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 08/19/2013

Richard,

Thank you for bringing this to my attention. 

After reviewing the work order I noticed that the service writer has billed labor for inner and outer tie rod ends. When doing all four tie rod ends at once the labor should have only been billed out for the inner tie rods. Your total bill including alignment and tax should have been $710.98. Give me a call so we can arrange how you would like your credit of $115.63 arranged. Thank you, Dave B.


JS
John S.
Henderson, NV
Nissan Sentra
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
06/29/2013 Category: Service
John said this business did not fix his PCM module problem and he had to take his vehicle to the dealer.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 07/08/2013
John, Thank you for still recommending us to others. I am sorry we were not being able to re-flash you PCM module. I hope the dealership we recommended was able to take care of your vehicle.

CL
Charlie L.
Henderson, NV
Chevrolet Silverado
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
11/18/2016 Category: Service
Charlie said the overall experience was average but he would recommend them.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 11/21/2016

Hello Charlie,

We appreciate you taking the time to give us feedback on our performance, thank you.

We take pride in providing good customer service and would like to hear from you about what we could have done, or do in the future to make your experience better.

Please consider this my personal invitation to contact me with your concerns, thank you.

Thank you for your business,

Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

TG
Tom G.
Boulder City, NV
Ford Ranger
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/28/2014 Category: Service
Tom said they could not fix the vehicle and the problem it was having.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 03/31/2014

Tom, I appreciate that you will still recommend us. I have a concern that when you say “we could not fix your vehicle” it may be somewhat misleading. We absolutely can fix your vehicle and I would appreciate the opportunity to share the rest of the story.

Here is what our diagnosis was after you replaced your own plugs and wires and the vehicle was still running rough:
1. The #6 cylinder has low compression.
2. It is leaking past the exhaust valve.
3. The cylinder wall also showed signs of scoring when inspected with a borescope.

We recommended a new engine assembly. We gave you multiple options to repair the engine that has 145,000 miles on it. Install a used engine from LKQ or new engine from Jasper. We also advised you that a valve job may fix the problem but unfortunately we could not guarantee that it would fix the problem.

You chose to do nothing. We always appreciate our customers giving us reviews; it helps us get better at what we do. Naturally we also prefer to have the complete story told when sending it out to the virtual public. Respectfully yours, Dave Beason/The Muffler Shop.


BM
Brandon M.
Henderson, NV
Dodge Stratus
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
02/13/2014 Category: Service
Brandon said he really respects Jerry and his opinion but is now skeptical of this business because he paid $2,200.00 for a gasket to be fixed and some other unspecified issues. He drove the vehicle for 2 days after the repairs were completed and the vehicle broke down again and will not start. He was told it needs a new battery and computer needs to be replaced which will cost over $1,000.00. His family and friends are telling him to get a second opinion and feels like he has been ripped off.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 02/19/2014

Brandon, Thank you for using our services and please thank the other shop that originally referred you to us. I am sorry you feel you have been ripped off. The $2262.27 gasket you are referring to was actually a cylinder head gasket, new head bolts, cylinder head machine work, spark plugs, thermostat, radiator cap, water inlet, water pump, belts, freeze plug, timing belt kit, oil change and coolant service. Most of this could have been prevented by just maintaining the cooling system. Your cooling system was 100% water and rust, no antifreeze. You will also notice on your invoice you may need a radiator and heater core replacement in the near future. We flushed as much rust out as possible to save you money. At the time of the initial repairs we didn’t address the starting or charging system and we never had a problem with the vehicle running or starting after the repairs. There is no possible way to predict that your PCM (computer) was going to fail in two days and 114 miles later. We would love to have that ability but unfortunately we don’t. If your family and friends fill that you have been ripped off, please remind them we installed the PCM and battery $893.10, with no labor charge saving you a couple hundred dollars. We did this because of your money situation not because we felt guilty. If you are looking for a second professional opinion we have several AAA repair facilities that we could refer you to. Please call and I will give you their numbers. Thank you again for using The Muffler Shop and still recommending us to others. Respectfully yours, Dave Beason/The Muffler Shop


MA
Mickey A.
Henderson, NV
Toyota Camry
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
10/18/2012 Category: Service
Mickey said this business charged him a $25 coupon price for a smog inspection, but then he found out the cost would have been $20 without the coupon. He said they also charged him $50 for an analysis, and wouldn't deduct that cost from the repairs completed, as he indicated many other business' would. He said he would not return to this business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 10/19/2012
Mickey, Thank you for giving The Muffler Shop a YES if you would recommend. I would like to apologize and clarify any confusion you may have had after leaving our shop. If in fact you had a coupon from Triangle Smog it would have read $18.00. Our normal price for a gas smog check is $20.00 and if you look at the invoice that you received, you were charged $20.00. If you still have that coupon just stop by and we would be happy to refund your two dollars. We did not charge you $50.00 for an analysis, we charged you $54.95 and this is what you got for your $$$$. A Certified Technician performed a complete analysis on why your check engine light was on and gave you detailed information for the code P0170. He also traced the “fuel trim fault” to a leak at your intake manifold. He did a complete analysis on your automatic door lock system which included the dis-assembly of your driver’s side door panel and gave you detailed information on what it would take to repair that problem. If you would like us to deduct the $54.95 when your repairs are done all we ask in return is that you bring us back the time that was spent by the Technician to diagnose the problem. Thank you again for stopping in. Dave Beason/The Muffler Shop

CW
Court W.
Henderson, NV
Cadillac DeVille
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/10/2018
Friendly helpful staff; great service.
Had to wait for delivery driver with part so a little longer than expected. But as always, a great visit to a great business.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 04/21/2018

Hi Court,

Please accept my apology for the delay in getting that part for you.  Thankfully, everything else went as planned.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

MH
Mr./Ms. H.
Henderson, NV
Dodge Grand Caravan
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/26/2018
The staff is extremely accomodating and knowledgeable.
Jerry is great. He fits me into the schedule whenever he can and provides me with recommendations that is really needed. I trust what Muffler Shop advises and their work is great.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 04/21/2018

Thank you for your kind comments!

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

TG
Terri G.
Las Vegas, NV
Toyota Corolla
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
11/06/2017
. Great
Great customer service, very nice, on time, accurate, fast, and they don't try to sell you things you don't need.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 11/20/2017

Thank you Terri,

We know you have many choices for auto repair and it is our honor to be chosen to work on your vehicles.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

DB
Delray B.
Henderson, NV
Ford Crown Victoria
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
06/15/2017 Category: Service
Delray said the business was unable to complete the most recent repair. They are generally pretty good.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 06/21/2017

Hello Delray,

Anytime we are not able to completely satisfy a valued customer such as yourself it is an issue for us.  Please reach out to me personally so that I can attempt to make this right for you.

Thank you for your business,

Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

WM
Will M.
Boulder City, NV
Cadillac CTS
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/07/2017 Category: Service
Will said the business got his vehicle ready when they said it would be ready and they provided him with a decent price. They fixed his light and it has not come back on since the repair.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 04/20/2017

Thanks Will,

Glad to hear everything seems to be in order.  Come see us if you need anything else done.

Thank you for your business,

Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

TE
Tom E.
Henderson, NV
Chevrolet Silverado
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
02/05/2017
Got in right away, very friendly could of charged me for brakes but said they were good. Very trustworthy.
Unfortunately I had an oil change and it is leaking oil some where, not the end of the world but an inconvenience.
I will put it up on my lift and check it out.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 02/20/2017

Thank you Tom,

Please bring your truck back in and let us check on that for you.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

RS
Richard S.
Henderson, NV
Nissan Sentra
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
01/03/2017 Category: Service
Spoke with Lorena. She said this business took forever to get her vehicle back to her.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 01/21/2017

Hello Lorena,

We are grateful for your feedback and would like to use it to improve our customer service and business operations, thank you.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014, 2015 and 2016 Small Business Customer Service Award.

BL
Bud L.
Henderson, NV
Ford Pickup
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
06/10/2016 Category: Service
Bud said he would recommend this business for service.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 07/10/2016

Your recommendation is appreciated, thank you.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014 Small Business Customer Service Award.

MH
Mike H.
Henderson, NV
Nissan Murano
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/02/2016 Category: Service
Mike said this business did a really good job. They are great and he has been using them for many years.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 04/15/2016

Hello Mike,

We are thankful for your trust in us and look forward to seeing you again soon.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014 Small Business Customer Service Award.

LR
Larry R.
Henderson, NV
Chevrolet Pickup
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/21/2016
great service
the muffler shop has always been up front and honest with me. I have recommended a few people and all have told me how satisfied they were.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 03/21/2016

Hello Larry,

We appreciate your kind words and referrals.  I would really be gratefull if you would give me a call personally to discuss what we need to do to earn a 5-star rating from you, thanks.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014 Small Business Customer Service Award.

MD
Mark D.
Henderson, NV
Dodge Ram Van
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/12/2016 Category: Service
Mark said the business got the job done quickly.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 03/21/2016

Hello Mark,

I am glad we got your work done in a timely manner.  I'd be thankful if you would get in touch with me personally so I can understand what we would need to do to earn a 5-star rating from you, thank you.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014 Small Business Customer Service Award.

DE
Dallon E.
Henderson, NV
Chevrolet Aveo
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/05/2016 Category: Service
Dallon said the business did a good job, but it was a little expensive.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 03/21/2016

Hello Dallon,

Thank you for your comments.  As you can imagine pricing is a sensitive issue for all of us.  Please give me a call personally to discuss any concerns you may have, thank you.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014 Small Business Customer Service Award.

DV
Dave V.
Henderson, NV
Chevrolet Silverado 1500
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
01/13/2016 Category: Service
Dave said he was happy in the end with this business, but had to go back to have them weld on a part of his vehicle.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Dave B., Owner from The Muffler Shop responded on 02/18/2016

Hello Dave,

We appreciate your feedback and apologize for the delay in getting everything done to your satisfaction.  It is not our standard to have you come back in for a repair.

Thank you for your business,
Dave

Henderson Chamber of Commerce, Finalist for 2014 Small Business Customer Service Award.