Overview

Overall Rating 4.91/5Overall Rating 4.91/5Overall Rating 4.91/5Overall Rating 4.91/5rating 4.91

653 Reviews

ReScore Reviews™ (1)

ReScore
Overall Rating 1.0/5rating 1.0rating 1.0rating 1.0rating 1.0
Original
Overall Rating 2.0/5Overall Rating 2.0/5rating 2.0rating 2.0rating 2.0
99% Would Recommend
Latest Review 8 days ago

Reviews


ML
MICHAEL L.
Weymouth, MA
Nissan Juke
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
01/23/2017
Very disappointed.
I could not be more disappointed than I was with you charging my wife $65 to drive 3 blocks to jump our car. We'll probably go elsewhere from now on.
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 01/24/2017

We are sorry you feel that $65.00 is to much money to send a $80,000.00 truck to come and jump start your vehicle. Road service anywhere in our town is $65.00. Then we charge 49.95 to test the battery, replace it and check the starting system.  This fee was not charged on your invoice.  So you got a free battery replacement or you got a $15.00 jump start.  Either way you add it you saved 49.95.  I don't think you work for nothing at your job because in this instance we almost did. How ungreatful.


RC
Ronald C.
Weymouth, MA
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
09/22/2015
Owner rude
Dropped off my son's car for service same problem 3 times never got to bottom of the proble m after dropping lots of money, somehow owner refused to fix gave up and swore at me never in my life have I ever been treated like this in a place of bussiness
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 09/28/2015

On May 20, 2015 Mr. Clapp made an appointment to dropped off a 1999 Jeep Grand Cherokee with 109,732 miles for us to check the battery and check for a power steering leak. Mr. Clapp stated that he was seeing spots of power steering fluid. We got permission to replaced the battery but at that time couldn't find where (if any) leaks with the power steering. Mr. Clapp dropped the Jeep back off on June 22, 2015 for a power steering leak again in which we found the power steering pump did have a leak. We called to confirm with Mr. clapp what we had found and he again gave us permission to fix the vehicle. Once again Mr. Clapp dropped off the Jeep on August 14, 2015 for a power steering leak to which we found that the power steering cooler was replaced by someone else and when that job was preformed they had twisted the power steering hose and that the wheel well fenders also had to be reattached and so did the air cleaner assembly. We called Mr. Clapp once again and explained what had we found and what needs to be done to resolve the issue and once again Mr. Clapp gave us the OK to fix the vehicle. A couple weeks later the jeep was back because one of the clamps became loose to which we tightened up and did not see anything else leaking. On September 22, 2015 Mr Clapp dropped off the same vehicle for the same issue. After spending a few hours cleaning and running the vehicle we found that the steering box was the cause of the leak this time. After dealing with this vehicle and how rude Mr. clapp's letters were that he wrote to us every time he had dropped the vehicle off, the owner decided that he was not interested in dealing with this customer any longer. When the office manager call to let Mr. Clapp know what the problem with the vehicle was and that we would not be interested in fixing the vehicle Mr. Clapp just hung-up. About 5 minutes later Mr. Clapp called back to speak with the owner. When the owner got on the phone Mr. Clapp was very rude and started calling us names and swearing at us, also told the owner that he was a stupid F**K. Of course the owner told him that he is the most arrogant and ungrateful F**K and hung up the phone. In Mr. Clapps notes that he wrote to us everytime he dropped off the vehicle he was referring to us as if we were all a bunch of total idiots. At first we were all laughing at it and saying that this is not a good way to talk to people before they even touch your vehicle but after the third time his letters to us stopped being funny. The business has been here for over twenty years and I learned that respect is earned not given. Mr. Clapp should treat other people the way he would like to be treated. We as a company deserve at least a little respect.


MB
MIKE B.
Weymouth, MA
Toyota Camry
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
04/02/2018
Not a complainer
I have been there many times since I moved to Weymouth in 2002. I have had five or six different vehicles in for service there. They have always done exemplary work. I have never complained about any work they have done nor have had any reason to. There have never been any callbacks. This cabin air filter nonsense is a well known scam in the auto business. I understand flat rate fees. They get you for $52 total for a $12 filter that I didn’t ask anyone to check or replace. I’m surprised that they stoop this low. The tranny fluid needs replacing why didn’t they do that? What about a radiator flush? You usually get this sort of stuff at Jiffy Lube.

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
04/02/2018
Sad ending
Been coming here for years. Came in for a lube oil and filter.also needed a sticker. Walked out with a bill for $168. Upon review of the bill, I noticed a charge for $39 dollars for changing a cabin air filter. I asked who told you to change the cabin air filter. She replied it’s just something that we do. I went back the next business day and the owner got irate. I told him nobody asked them to check or replace anything but the oil filter. They lost a loyal customer over $39. (Check YouTube for replacement of your cabin air filter. It’s a 3 minute job dropping the glove box out of the way.) don’t fall for this scam. It’s not part of any sticker inspection
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 04/02/2018

Mr. Barreda came into the shop on 3-30-2018 for an oil change and a inspection sticker. Mr. Barreda was waiting in the waiting room and was told it was going to be a little bit longer because he needed a cabin air filter and it had to be ordered.  When the filter arrived Mr. Barreda paid the bill and we showed him his old filter to which he stated " Well I guess I got my money out of that one" Here at All-Make we do not just change your oil. We go through the vehicle completely and make sure you will not be back to the shop one week later with other issues and if Mr. Barreda did not want the cabin air filter he could of just told me while he was waiting that he did not want it and I would have just sent it back to the store.  Our invoice computer gives us the labor we don't just make it up ourselves. Mr. Barreda has been here 7 times total since 2013 and always complaining and never satisfied.  His remarks after the second sentence are all false. Nobody told Mr. Barreda the filter was part of the sticker. It's maintenance and the sticker was done first.

Not quiet sure what we did wrong???? but I guess going that extra mile doesn't work for everybody!!!!!!!!!!!!

Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 04/05/2018

Mr Barreda you still didn't answer any of the questions. Instead of going through this childish behavior why didn't you just say you didn't want the cabin air filter?


CB
Christina B.
Stoughton, MA
Ford Focus
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
02/20/2016 Category: Service
Christina said this business messed up her windshield wipers and they were supposed to fix them. She even noted to them that the windshield wipers looked like they were not put on right, and they did not even tell her about the issue. She paid $400 for the repairs and they are still not working correctly. However, the employee at the front desk was wonderful. Overall, she expressed she is not happy with the outcome of her vehicle.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 02/23/2016

Christina came in on February 5th  during a snow storm stating that her wipers don't work. My techs brought in the car and the found that the wiper transmission was broken due to not removing the snow before turning on the wipers. I called around for the part and ford told us that the part is back ordered which means there was a factory issue with that transmission.  We ordered oem part from ford which they don't even know when it is going to be available.  We did however get an after market part and repaired her wipers so she would not have to be without a vehicle.  The wipers do not line up perfectly as they should but at least the vehicle is driveable for the time being.  We told her when we get the new wiper transmission we will take care of it at no cost.  After we saw this review I called her and asked her why she gave me such a bad review? Her respones was we F*&in her car and I must be F*&^in kidding it's not good enough to her so when she started using the F word we told her she can go F*&^in pound sand.  She kept calling back numerous times swearing and screaming obsenities at us.


MB
Mike B.
MA
Jeep Grand Cherokee
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
04/25/2013 Category: Service
Mike said he would not recommend this business to others because he was overcharged $100 during a previous visit. He said he was told the business would take it off his next bill and they did.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 05/01/2013
Mike bought 1974 Triumph Spider in very bad shape. We did a lot of work to the car. One day Mike brought his own aftermarket outside mirrors for us to mount on the car. These mirrors had to be custom installed because they didn't fit right way. According to Mike we should have just screwed them in with self tapping screws and it should of taking us a half hour. Well we don't do half fast work. So we did it the right way and it took us about 3 hours to do the job right. Unfortunately Mike thought that it was way to much money so I told him I would give him a $100 off the next repair. He has been coming back regularly. So I don't know what the issue is. Mike never complained when we bleed his clutch for free or do a flat tire for free or other services that we just let him have. I will talk to Mike personally because Mike likes to dictate his own prices.

RB
Robert B.
Weymouth, MA
Dodge Charger
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
09/15/2017 Category: Service
Robert said there was a hint of lacking in the proper tone of customer service when he called into this business. He was going to pick the vehicle up after they closed but there was some miscommunication and instead of leaving his vehicle locked up outside it was locked within the building so he had to go there at 6:30 a.m. to get it.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

RS
ROBERT S.
Weymouth, MA
Dodge Dakota
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
10/05/2016
Transmission pan
Work was done well and quickly however the price was $50 more than quoted

DV
Dana V.
MA
Nissan Murano
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
11/18/2014 Category: Service
Dana said she has always had great service at this facility. Her vehicle smelt horribly of cigarette smoke when it was returned to her and it took two days to air out.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 11/25/2014

We are sorry that it took so long for Dana's car to air out but nobody in the shop smokes in anybody's vehicle. We are a state inspection station that does all stickers including tractor trailers.  Unfortunately diesel vehicles have to be tested running.  In cold days with all doors closed the shop gets smokey.  Dispite of the cold weather we still try to open the doors and air out the shop and that includes turning on the wall exhaust fans.  We have a strict no smoking police whether it's in the shop or in customers vehicles.  Even state law does not allow us to smoke in the shop,  but state law states that we have to run all vehicles in shop for state inspection stickers.  Sorry I can not control stink coming from vehicles.  If her car smelt so bad she should have come back right away and we would of put air freshners in her vehicle.  We service a lot of vehicles daily and we try not to have any complains from our customers.


SM
Susan M.
Toyota Camry
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
06/15/2013 Category: Service
Susan said she had to bring her vehicle back to the business 3 times because her engine light would not stay off. She wasted $500 in service cost to the business and still had to bring her vehicle to an unspecified dealership to be correctly repaired. She said she has had good work done at the business in the past, but she is disgusted with the out come of this service visit.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Marian D. from All Make Auto Care Inc responded on 06/28/2013
on 6-03-13 her car came in for a check engine light. PO440. We found and repaired a broke vacuum line for the EVAP system. On 6-06-13 the car came back for a check engine light. PO300. Vehicle had major miss fire. All tune up parts were original even though it has 119,000 miles. We could see the ignition wires arcing. We did a tune up vehicle was road tested and running perfect. She called few days later saying that her check engine light was back on. She dropped the car off after lunch. We looked at it and scanned it. could not come up with anything solid as to why the check engine light was on. We cleared the ECM and put another set of wires. At that time we told her that she might have a bad coil and told her to let us know if the light comes back on. Never heard from her again. Unfortunately some people think that the check engine light comes on for only one reason. It is hard to explain to most of the public that there are hundreds of different reasons for the light to come on. It is very upsetting that she would not call and let us know that there were more issues. She feels that she paid twice for the same repair and it is not so. Two different problems occurred. We guarantee our work and we only wish she told us that there was still an issue.

WD
William D.
Weymouth, MA
Chevrolet Suburban
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/14/2018 Category: Service
Spoke with Mary. She said the business provided really good service and they were also very accommodating.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

KL
Kenneth L.
Weymouth, MA
Chevrolet Cobalt
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
09/22/2017 Category: Service
Kenneth said the staff did a pretty good job.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

IF
Iain F.
Weymouth, MA
Volkswagen Passat
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
06/17/2017 Category: Service
Iain said the business was very good.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CR
Christoph R.
Austin, TX
RAM 3500 HD
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
06/14/2017 Category: Service
Christoph said this business did well, but they were a little bit expensive and they took a little longer than expected.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

BS
Barry S.
Weymouth, MA
Ford Pickup
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
05/05/2017 Category: Service
Barry said everything was good at this business. He just got his vehicle back last night and he will check everything out.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CM
Charles M.
Hanover, MA
Jaguar S-Type
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/28/2017 Category: Service
Charles said the service at this business was very good but he didn't notice it wasn't completed. He has talked to them and they will be finishing the work.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TS
Thomas S.
Hingham, MA
Ford Pickup
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/18/2017 Category: Service
Thomas said they did a great job.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JF
Josh F.
Weymouth, MA
GMC Sierra
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
02/18/2017 Category: Service
Josh said the business was very good and he has been using this facility for sometime. He likes their consistency.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CM
Christopher M.
Hingham, MA
Ford Freestar
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
11/02/2016 Category: Service
Spoke with Barbara. She said she would recommend the business for service.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

HS
Heidi S.
Hanover, MA
Pontiac G6
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
07/25/2016 Category: Service
Heidi said she has several issues with the vehicle resolved by the business during the service, the issue with the front springs was looked into although there was no concern found she is still concerned about the noise.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

BM
Benjamin M.
Weymouth, MA
Toyota Camry
Verified
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/21/2016 Category: Service
Spoke with Sarah. She said she is generally happy with the business' service but on this visit she was told she needed to have her struts replaced. They told her it was no big deal. After research she found out the vehicle could be severely damaged and mentioned she was disappointed they did not tell her how serious an issue this was.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

Displaying Review 1 - 20 of 653 in total