Overview

Overall Rating 4.72/5Overall Rating 4.72/5Overall Rating 4.72/5Overall Rating 4.72/5rating 4.72

530 Reviews

98% Would Recommend
Latest Review 5 days ago

Reviews


RS
Robby S.
Alpharetta, GA
Lexus LS 430
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
09/12/2017 Category: Service
Robby said the staff wasn't able to find the problem, and he had to go somewhere else.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

KE
KEVIN E.
Roswell, GA
Kia Optima
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
08/12/2017
Do not take your vehicle here
Unless you want all of the oil to drain out of your engine, because the tech didn't tighten the oil drain plug on the pan. Thankfully I caught it. Went back the next day, John Kim refused to fix it, and argued with me about it. Flatly told me he was not going to fix his techs shoddy work. He's lucky he's not replacing my entire engine. DO NOT ever take your car here.

ET
Eric T.
Suwanee, GA
Chrysler
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
08/12/2017 Category: Service
Spoke with Eric's wife. She said they paid to have a new alternator installed. Afterwards, they had another technician inspect their vehicle. He reported the alternator was not new, and advised them to call the police. They returned to the business and spoke with the owner. He admitted that the old alternator had been mistakenly put back in the vehicle. He did apologize. However, he did not give their money back, or offer any compensation for the confusion. They have used this business 5 times.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

AB
ANDREW B.
Duluth, GA
Ford Expedition
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
04/14/2017
Engine replacement
Just got my car back with a new engine to replace the other new engine that went bad within 3 years. Thank God is under the 3 year warranty. But, I honestly cannot say which is worse. This new one still has similar ticking sound. This is suppose to be a new engine.

DJ
Daniel J.
Willow Spring, NC
Chevrolet Silverado
Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/07/2016 Category: Service
Daniel said the business overcharged him. They doubled the price of what others would charge.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DC
Daniel C.
Buford, GA
Saab 9-5
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
06/25/2018 Category: Service
Daniel said after he had his vehicle serviced at the business, he was having problems with locking his doors. He called Joe and told him about the problem, and he said he didn't do anything to his vehicle to cause that issue. He said something is wrong, because it wasn't having that problem before he took it to the business. He isn't satisfied at all. His vehicle is also shaking and burning gas, when it didn't before going to the business. After having his vehicle serviced, the problem wasn't solved. He said the owner should take more care, and pay attention to his customer's satisfaction, instead of dismissing issues. Joe didn't want to work with him at all, to help resolve the issues at hand.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

LR
Luis R.
Suwanee, GA
Scion xB
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
06/25/2018 Category: Service
Luis said that he had a diagnostic performed by the facility, they said he would have no problems but a week later a part that was diagnosed failed. He will not be resolving this issue or returning to the facility for any reason.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
John K., owner from Suwanee Auto Repair responded on 06/29/2018

We told you that it need an alternator  and it was written on your invoice


MT
Mike T.
Suwanee, GA
GMC Pickup
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
08/01/2014 Category: Service
Mike said he was told not to worry about the crack in the block because it was a small crack. On the paperwork, it read, the work would not be accepted under warranty. He said he felt they should have given him the option to have the work done or not. He has paid $2,500 and the vehicles coolant is still leaking. He plans on taking the vehicle back in tomorrow. For this reason, he would not recommend this business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

NA
Nirav A.
Lilburn, GA
Acura TSX
Verified
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/12/2013 Category: Service
Nirav said he has already paid for repairs and his air conditioner is still not working. He said they repaired one thing and have told him there are other repairs needing to be made. He would not recommend them at this time due to this experience.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Richard M. from Suwanee Auto Repair responded on 10/16/2013
When the car arrived it had no freon for the ac. Without freon it is impossible to know if any other problems exist. As I explained its like checking how a car runs with no gasoline. The Acura dealer would have made the same recommendation we did. Fortunately, almost everyone who reads this will understand what I am saying. I will be happy to wave the additional diagostic time and give you a 10% discount on any additional work even though we followed proper repair procedure.

KS
Kisndrick S.
Forney, TX
Chevrolet Captiva Sport Fleet
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
09/21/2018 Category: Service
Kisndrick said the service was great. The employees communicated well. They provided great customer service. They completed service at a fair price. The service took longer than he was expecting.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

BK
Bankhead K.
Lawrenceville, GA
Jeep Grand Cherokee
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/22/2018 Category: Service
Bankhead said he has to return to this facility for additional adjustments to the repairs. His vehicle is still leaking a little. The technicians told him to bring it in to have it taken care of.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
John K., owner from Suwanee Auto Repair responded on 03/23/2018

It was nice talking to you. I am glad we resolved the issue. 


EK
Eric K.
Suwanee, GA
BMW Z4
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
02/14/2018 Category: Service
Eric said he had to take his vehicle back to the business because it did not fix the problem. They replaced a part, and it still was not fixed. He is unsure if they knew what the problem was. They did a great job, in the past.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CV
Cliff V.
Suwanee, GA
GMC Yukon XL
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
08/12/2017 Category: Service
Cliff said he likes this business and the people who work there. He went to this business several times and the engine light still won't turn off.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

WL
Wenhai L.
Suwanee, GA
Honda Odyssey
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
07/01/2017 Category: Service
Wenhai said this business was pretty good.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JB
John B.
Suwanee, GA
Oldsmobile Cutlass Ciera
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/01/2016 Category: Service
John said he would recommend the business but is not happy with the repairs on his vehicle. After the business replaced the pulley, the vehicle has a heavy shake.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

SF
Sandra F.
Suwanee, GA
Mazda Tribute
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
05/14/2015 Category: Service
Spoke with Kenny. He said that this business was pretty friendly and that they got the job done. He was in a rush and he did not get his vehicle when he wanted.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

HW
Herman W.
Talmo, GA
Chevrolet Impala
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
05/06/2015 Category: Service
Spoke with Ted. He said his experience with this business was good but they did not have good prices.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

FO
Felicia O.
Mazda 5
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
12/04/2014 Category: Service
Felicia said it cost her more than she anticipated and the problem is still not resolved.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

XR
Xan R.
Suwanee, GA
Ford Escape
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
10/16/2014 Category: Service
Xan said she went in for service because there was a security system problem. They worked on the vehicle, but the problem was not resolved. They could not duplicate the problem, but they charged her $750.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

SB
Scott B.
Suwanee, GA
Toyota Camry
Verified
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
06/02/2014 Category: Service
Scott said he was not completely satisfied with his overall experience because he brought his vehicle in to get it ready for the emissions test. There are some things they still need to do because it is not yet ready for the emissions test.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Scott H., Service Manager from Suwanee Auto Repair responded on 06/03/2014

Good afternoon Mr. Bradley,
 I have just had the opportunity to read your review of the service experience you had with us recently. I am sorry that you vehicle is still not ready to pass emissions testing. I am not sure if you told me previously where you had they trouble codes diagnosed and or who told you that you needed the O2 sensor, but I would be happy to perform the diagnosis and stand behind my recommendations. If you had the reading of the codes at a parts store and you looked up the codes on the internet, that is a good start but most of the time there are other components in the system that can effect the operation of the vehicle and cause another component to give a out of range reading. I would like to help you with this trouble and get the vehicle ready for emissions testing. Our diagnostic charges for such a concern is $90 and we will stand behind our findings. Please let me know how I can help you.
 Best regards,
 

Scott Hamby
Service Manager
Suwanee Auto Repair
3600 Lawrenceville-Suwanee Road
Suwanee, Ga. 30024
678-765-2100
scotthamby7@aol.com
www.suwaneeautorepair.com