Overview

Overall Rating 4.68/5Overall Rating 4.68/5Overall Rating 4.68/5Overall Rating 4.68/5rating 4.68

1845 Reviews

ReScore Reviews™ (14)

ReScore
Overall Rating 2.5714286/5Overall Rating 2.5714286/5rating 2.5714286rating 2.5714286rating 2.5714286
Original
Overall Rating 2.07143/5Overall Rating 2.07143/5rating 2.07143rating 2.07143rating 2.07143
95% Would Recommend
100% Business Response
Latest Review about 10 hours ago

Reviews


MA
Marcia A.
Chapel Hill, NC
2016 Hyundai Santa Fe Sport
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
08/19/2019 Category: Service
Management
Since Crenshaw changed management they are going downhill.
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 08/21/2019

Thank you for taking your time to give us feedback of your recent service visit. I am very sorry that we did not provide you with the same level of service you have been accustomed to. We are trying very hard to implement some changes that will improve things, and I hope you will see an improvement on your next visit.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

SC
Shawn C.
Greensboro, NC
2014 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/09/2019 Category: Service
Bought 2 New Tires for My 2014 Sonata
I am very pleased with the Service Department in purchasing 2 new Tires.

TT
Timothy T.
Burlington, NC
2014 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
08/02/2019 Category: Service
Overall just a very poor car!
Would not recommend anyone waste money on a Hyundai!
Very poor performance overall a total waste of money!
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 08/05/2019

Thank you very much for taking your time to give us feedback about your recent service visit. I am very sorry that you are not pleased with your vehicle, and its overall performance. My technicians work very hard to keep your vehicle in the best condition possible, and make adequate repairs when they are needed. If there was something that my staff did to make this situation worse, I would like to know so I can try to fix that problem.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

KL
Keith L.
Burlington, NC
2013 Hyundai Elantra Gt
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
07/09/2019 Category: Service
Service great. Sales a zero
Sercice department was friendly and helpful. They were the best i have dealt with. I also went to look for a new car. Sales person greeted us nicely, but became increasingly rude and quite beligerent in the end. He walked away while we were lookjng still and said have a nice day, sarcastically, i was confused by no dealer warranty. Cars had low mileage and i wanted to know why the remainder of the warranty was not offered. I was told that it wasnt offered unless it had lessntjan 50K miles. I asked if the car with 53K would get the remaining 47 K and was told no. He corrected himself later when we got to a vehicle and he exained the manufacturer warranty would be applied. He said this in a disgruntly. I then told my wife, not speaking to him, that the car we were looking at had 40K miles and was only 1 yr old. It had been driven hard. He rudely and in an inapprpriate tone said tou don't nean because it has 40*K miles on it. I said yes. He said people have to commute. I told him i drove an hour each way to work and did not put that kind of miles on my car. He then walked away as described previously. I will not retirn to buy a car. I went to another dealership down the road. I have had nothjng but friendly service even though I am critical. I am investing a large sum of money into a vehicle. I am not going to just pick it by a color or look. I love my Elantra. I wanted to look at another Hyundai. It wont be from here. I will also not recommend a car from this dealership, but the service department is absolutely the best. Both times we have been there they have been outstanding.

DB
Duchess B.
Kernersville, NC
2018 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
07/08/2019 Category: Service
Less than expected
I brought in my 2018 hyundai sonata for transmission issues and peeling paint. A brand new transmission was put in and it was repainted. But the emblem on the front was cut out and the volume control in my steering wheel was broken, my tired was slashed, I had a flat on my hour drive back home and had to pay for a new tire. I had to drive an hour back to the dealership to get the emblem replaced, the volume control repaired and to get overspray off the car from the paint job. I waited almost 2 hours, when I was told an hour. I was also told I would be compensated for my time, and ko one even came out to speak with me. This was my 2nd car purchase from Crenshaw and I'm not sure I would return!
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 07/09/2019

I am very sorry about all the issues you have has recently with your vehicle. I am very aware of your situation since we spoke multiple times regarding them, and I can not make sense of any of them. I have never had any issues with the body shop we use for our paint repairs, especially with emblems missing and parts broken from different areas. Your vehicle has been discussed with the owner of that shop in detail, with pictures and he has been looking at his video records to see if he can determine what happened. As for your extended wait time, from what i was told there was more over spray than you had noticed. We wanted to make it perfect, so this did make the wait a good bit longer. I am not sure if the service advisor told you, but I was not here when you brought your vehicle in, and I am the one who was going to compensate you for your time. I am sorry I was not here to make good on my word. I will make sure you get in in the mail in the next few days. Thank you again for taking your time to give me your feedback so I can make necessary changes in who we use for sublet work.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

ES
Ellen S.
Greensboro, NC
2016 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/18/2019 Category: Service
good
all good

WS
Walter S.
Gibsonville, NC
2010 Hyundai Santa Fe
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/14/2019 Category: Service
Great service
Great service

KS
Kenneth S.
Burlington, NC
2013 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
05/13/2019 Category: Service
May 6th Service
may 6th Service
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 05/15/2019

I really appreciate your honest review of your recent experience. I am very sorry that you had to return so quickly for an issue that absolutely should have been caught before purchase. There is no excuse or explanation other than my team missed this recall being open. Since the third brake lamp has been replaced, and the stopper for the lamps, I do hope there have been no other issues. Please let me know if there is anything I can do in the future.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

Verified Customer
Burlington, NC
2018 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
04/26/2019 Category: Service
Poor communication
Terrible communication in the service department.
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 04/29/2019

I am very sorry about all of the problems you faced recently with your vehicle. Unfortunantly, this is not the only case where this has happened to customers. We are provided estimated dates of part arrivals daily, and recently they have been wrong or even worse, change from day to day. All we can do is provide our customers with the information we are given by Hyundai, and hope they can fulfill their orders. In more cases recently, they can not. As a representative for the brand, I wish I could make it better or have it go away all together. I will make sure I forward your concerns so hopefully you can get your full reimbursment for the money you had to spend.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

NC
Nevin C.
Burlington, NC
2016 Hyundai Accent
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
04/15/2019 Category: Service
Oil change
I always have a good and friendly sevice

Verified Customer
Greensboro, NC
2017 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/15/2019 Category: Service
Rip off
Rip off place
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 03/21/2019

I am terribly sorry that you had such a negative experience on your last visit. I have looked over the paperwork from that visit, and I don't see anything that could be considered a rip off. It looks like you wree here for an oil change, tire rotation, and a recall. You were given a $5.00 discount on your service, and there were no technician recommendations on the Multi Point Inspection. If somone in my service department mistreated you, or if I do not have all of the information, I would like to know so I can handle it accordingly. Please don;t hesitate to see me personally if you have anything that can help me clear this situation up. Thank you for your time and service. I hope we can figure out what happened and I can make it better for you.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

ER
Edward R.
Julian, NC
2016 Hyundai Santa Fe S
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/15/2019 Category: Service
Great Service
Came in without an appt. and they took me right in and serviced my vehicle in a very timely matter. Had the work done and was on my way in no time flat.

SM
Shane M.
Burlington, NC
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
02/20/2019
Horrible horrible horrible
They let you drive “your” new car and a week later they call back very rudely demanding you bring car back now! Saying the bank can’t verify employment because bank called job one time and got put on hold so the bank hung up. Very very rude, and David the Finance manger made threats and talked to me worst than I’ve ever been talked to when I was asking questions what I can do to help get bank the info needed. When we brought car back they said they were waiting from a couple others to bring their cars back too. Talked to a manager at a different dealership in town and he said he worked at Crenshaw only a week because he also witnessed what they did to customers and making them bring cars back. Not a way to run business at all.
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 03/04/2019

I am very sorry you had such a bad experience in our sales department. I can assure you that we do run a honest and upfront business that in no way attempts to take advantage of customers. Unfortunately, I am not in the sales department but I did forward your concern to the appropriate managers. Thank you for your review of our dealership.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

ZS
Zaira S.
Lexington, NC
2016 Hyundai Elantra Gt
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
02/17/2019 Category: Service
Nothing
They sell people bad cars they only want your money havent had my car but 5 months and already needed a engine.

Verified Customer
Graham, NC
2015 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
02/05/2019 Category: Service
Not sure what to think
had just gotten some new tires there was a plastic piece under the finder wheel that had came loose asked the guys to fix it some how at the Hyundai place since I was there for 45,000 mile service and they said they did not see anything I'm thinking that thats not true since I seen it and still hear it idk what to think

LH
L H.
Eden, NC
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
01/26/2019
My replay back on my earlier review. " We are next on the list"
Hi Greg,
My husband never heard there were 8 loaner cars. We had no idea what number of cars you have. I wish that you had returned my call on Friday and went into as much detail as you did on your reply. It is very kind of you to offer your personal car to us. We just can not do that.We would feel terrible if something were to happen to your car while we were driving it. Also, you need your car to get to work. It was extremely nice of you to offer. I have some vacation time. I will use those days this week. Maybe there will be a car this week. I am sure you will call us as soon as you get one in.
Thanks for your quick response to my review and your nice offer.

LH
L H.
Eden, NC
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
01/25/2019
We are next on the list for a loaner car.
I can not even give this service dept a star! No loaners. Told to call customer care. We were told to rent a car and we would be reimbursed. $200.00 deposit. $35.00 a day. We rented for 4 days. No phone call from the service manager on car status or loaner car. Message left for him. No return phone call. My husband calls back. " We are next on the list for a loaner car". " Top of the list". We rented the car for 4 more days. My husband tried to call the service manager . Message left. No return phone call. My husband calls back. He gets the service manager. No loaner car. "We are next on the list." Evidently, there are 2 more cars with blown engines. At this point I am thinking well this large car lot has only 2 loaner cars or they have a lot of cars in the shop and they are not many getting fixed. So. this morning I call and ask for corporate number. They tell me to call customer care. I said no I want the number to corporate not customer care. I explained that we can not afford to pay on this rental car again. We both drive over 30 miles to work. OH! I will get this message to CHRIS and he will call you right back. 6 hours later we just call and put another 4 days on a credit card. Not even a phone call. Not even the classic line " We are next on the list". I can not understand how a car dealership this large has no loaner cars. So we are pretty much taking every extra money we have to keep a rental car that we can not afford. The sad thing? They do not care. The last time my car was in the shop there was no loaner car. I feel as if we are considered the customers you can blow off and continue to say the same line to. After 4 days we will no longer be able to afford the rental car. I will be using any vacation time I have. I will be out of work. As far as I know my engine has not came in yet. Per conversation yesterday . But " We are next on the list." I will continue to post on any website there is that I am able to write a review on the way we have been treated.
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 01/25/2019

I can definitely understand why you are upset. Unfortunately, the information you have been given about a rental car is the absolute truth. As my service advisor told your husband multiple times, we have had 8 cars towed in over the last two weeks with engine failures. This is a failure that is unforeseen and completely out of our control. We do have more than 2 rental cars but we share them with our sister Nissan store. In a the first 4 days, just our customers occupied 6 of the 9 available rental cars. The problem ma'am, is as of right now, all of the engines are on backorder. If the engines don't come in, we cant install them and ultimately get a rental back in for you to use. This exact situation has happened in the past, which is why my advisor suggested you contact the Hyundai customer care department and inform them of the situation and how inconvenient and expensive it is for you. I assure you, this is a problem for the dealer as well. You are not the only customer having this issue, and we are not the only Hyundai dealership with excessive backorder of parts. If we had alternate arrangements available for every customer, please believe that they would be offered. It is not our position to cause hardships or troubles for anyone, we simply cant give out what we do not have. I myself have been terribly inconvenienced recently. For almost the entire month of December, my family did not have heat in our house because of a part not being available. Trust me when I say I understand your frustration. And a loaner heating system was not even an option for me. Because of your current situation, and because I know how it feels to be in your shoes, I am offering you my personal vehicle to use, at not rental cost, until we either have an available rental car or we receive your parts so we can fix your car. I am offering you this to show you that I and everyone at Crenshaw Hyundai really does care about you. But this situation is out of our control. I will also post this one any website you want to vent to so other people can understand the full situation. We are not against you ma'am. But there is only so much we can do. If you would like to take me up on my offer, please call me any time this week and I will hand you my keys. 

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

Verified Customer
Mebane, NC
2017 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
01/16/2019 Category: Service
I probably wouldn't require a person to write a review based upon my experience.
I probably wouldn't require a person to write a review based upon my experience.
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 01/19/2019

I am very sorry our dealership staff provided you with such a negative experience. The fact that you were given an opportunity to schedule your service on a day we were closed is nothing less than negligent on my service advisor. I also will take responsibility for that even being an option because I thought I had our computer set up to not allow appointments for holidays. As for your overhearing a sales meeting, I have brought this to the attention of the sales managers, and I apologize on their behalf as well. I have been told they will be more mindful during their meetings of what is said and the surrounding audience before they begin. I really appreciate your feedback about your experience so I can make certain things like this don't happen in the future.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

MC
Myrna C.
Wake Forest, NC
2017 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
01/08/2019 Category: Service
Not Happy
I have always trusted Crenshaw Hyundai to get my auto repairs done. After my last two visits I can not give a good review.
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 01/19/2019

I thank you very much for your honesty about your last two service visits. Although we strive to do our best on every vehicle, every time, we have failed to do so for you recently. Since our phone discussion regarding this last visit, I have required all the technicians to perform an additional check list to help ensure oversights like this cannot happen. I do hope that since your return and the engine bay area was cleaned, you have no longer had a foul odor inside your vehicle. Thank you for giving me and my service team the chance to correct our mistake, and if we are given another chance to service your vehicle, I promise you will receive the perfect level of service I know we can provide.

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144

Verified Customer
Mebane, NC
2014 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
01/01/2019 Category: Service
Repair Seevice
Nice people but failed to fix problem. Thanks for finally hiring women in the service bays
Gregory A C., Service Manager from Crenshaw Hyundai responded on 01/04/2019

I truly am sorry that we were unable to find the cause of the noise under your vehicle. I do know that our technician test drove the vehicle multiple times, but unfortunately was unable to hear anything abnormal. I would be more than happy to personally take a ride with you so you can show me what exactly is going on, and I would do this at no cost to you. We take great pride in our work, and if we failed to find your concern we would happily spend additional time with you to get it fixed. Please don't hesitate to call either Robyn or myself directly if you would like to allow us another look at your noise. Thank you very much for taking the time to let me know how you felt about your recent visit.  

Greg Causey
Service Manager
(336) 584-1144