Overview

Overall Rating 4.67/5Overall Rating 4.67/5Overall Rating 4.67/5Overall Rating 4.67/5rating 4.67

1646 Reviews

ReScore Reviews™ (33)

ReScore
Overall Rating 4.4242452/5Overall Rating 4.4242452/5Overall Rating 4.4242452/5Overall Rating 4.4242452/5rating 4.4242452
Original
Overall Rating 1.969697/5rating 1.969697rating 1.969697rating 1.969697rating 1.969697
94% Would Recommend
100% Business Response
Latest Review 2 days ago

Reviews


AJ
Arnette J.
Philadelphia, PA
2011 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
04/08/2019 Category: Service
Service rendered
Fast service. Holly service manager was very knowledgeable and pleasant. She explained and walked me through every step. She answered every question I asked. She

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
04/08/2019 Category: Service
Engine recall
I’m tired of writing
HOLLY M. from Pacifico Hyundai responded on 04/09/2019

Sorry for any inconvience that occured while your vehicle was in the shop. Please let us know if there is any future issues we would be happy to assist you with. 


SI
Sherry I.
Philadelphia, PA
2018 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
02/05/2019 Category: Service
Great service
Thanks Holly for your help today! I can really tell that you care about resolving my issues with my vehicle.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
02/05/2019 Category: Service
Worst service ever
Not welcoming experience!
HOLLY M. from Pacifico Hyundai responded on 02/11/2019

Spoke to customer. We are working on a plan to get the vehicle here and diagnosed. Sendind customer rescore for the survey due to our conversation eariler today. 


EB
Elizabeth B.
Philadelphia, PA
2015 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
11/15/2018 Category: Service
AMAZING STAFF!!!!
The service department at Pacifico Hyundai has always been amazing to me, especially Dennis Golden!!! He consistently goes out of his way to make sure I am well taken care of. I have never had an issue with them, they have always done right by me. My only complaint would be with how HYUNDAI CORPORATE handled my case regarding the recall matter on my engine.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
11/15/2018 Category: Service
Worse experience
After dealing with Hyundai for 30 years,mostly 5 star service, this time was the worse. My car sat there for 9 weeks waiting for a new motor. Finally I get the call to pick my car up and the mechanic who installed my motor did not hook up the hoses properly. The antifreeze leaked out everywhere and the car shut down, AGAIN!!!!
HOLLY M. from Pacifico Hyundai responded on 11/15/2018

Spoke to customer and she stated she was not dissatisfied with Pacifico but with Hyundai due to the length of time it took them to make a decision on the course of action to take for the recall. Customer will rescore. 


CW
Clementin W.
Philadelphia, PA
2014 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/07/2018 Category: Service
Pleased
The problem was found and fixed it took three visits but it’s fixed now I’m very happy

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
10/07/2018 Category: Service
Not happy
The workers is lazy and management is no better .
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 10/08/2018

Mr. Williams,I would ask you what happen that you would score us so low. Your tensioner was replaced under warranty. What did we not do to help you?

Steve Mountes
Parts & service Director
215-365-0300 ext 317
smountes@pacificocars.com

Verified Customer
Philadelphia, PA
2016 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
09/06/2018 Category: Service
Pacifico Hyundai Service Dept (rescore)
The service provided to me this particular was good. I called and spoke with Holly McCaffrey who was able to squeeze me in the same day for basic service and I was in and out within a reasonable time frame. Thank you.

Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
09/06/2018 Category: Service
Pacifico Hyundai Service Dept
heard other customers complaining around me. not good to visit this dealership on the weekend for major work, techs for that service level tend to work weekdays, not weekend. a quick oil change, brake service or inspections may be more ideal for weekends
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 09/07/2018

Was you concern with other customers or with the service we provided you? your feedback would be helpful. If we provided you good service could you please rescore us? If we did something that you feel we need to improve on let me know.

Steve Mountes
Parts & service Director
215-365-0300 ext 317
smountes@pacificocars.com

LR
Lisa R.
Philadelphia, PA
2012 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/27/2018 Category: Service
Thank you
Thank you

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
08/27/2018 Category: Service
OVER CHARGING FOR LABOR FEES
OVER CHARGING FOR LABOR FEES AND I WAS CHARGE FOR LABOR FOR A RECALL!!!
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 08/27/2018

Dear valued Customer

I have looked into your complaint and found you were not charged for your recalls. You did need quite a bit of work on your vehicle. The person other then you brought the vehicle into service and approved the repairs needed. I understand it was costly, However the person bringing it in did approve all the repairs. My advisor even discounted all the bulbs needed and supplied the wipers free of charge. I will be glad to help in anyway I can. I do believe yoy not only recieved good service but excellent service. Please call me at 215-365-0300 ext 317 if thier is something else I should know.I have left you a message on your machine

Steve Mountes
Parts & service Director
215-365-0300 ext 317
smountes@pacificocars.com

GH
George H.
Clementon, NJ
2011 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/21/2018 Category: Service
Great
Holly in the service department was better than expected for car service rep.

Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
08/21/2018 Category: Service
Ok
See prev dialogue box answer
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 08/21/2018

I am sorry we missed that.When you return ask for me and I will discount it for the inconvenience.I asure you Holly will help you upon return. If you could please rescore us we would be grateful.

Steve Mountes
Parts & service Director
215-365-0300 ext 317
smountes@pacificocars.com

LR
Leon R.
Wallingford, PA
2012 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/26/2018 Category: Service
Car is running well
The car is running well.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
04/26/2018 Category: Service
just a little upset that my car isn't fixed
the same as above
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 04/27/2018

Mr. Richman
 I was unaware there was still something wrong with your vehicle. I see you had a shimmy at highway speeds and we replaced your tires. I will be glad to help if you still have a issue. There was no need to score us so poorly. Just call me and let me know what issue is. Steven Mountes Parts & Service Director 215-365-0300 ext 317


Verified Customer
Darby, PA
2010 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/29/2018 Category: Service
Misunderstanding! Issue resolved!!!
Thank you again for resolving the issue. I realized that the information given was correct. I sincerely apologize for the inconvenience.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/29/2018 Category: Service
BE HONEST ABOUT THE SERVICE MY CAR NEEDS
I WAS TOLD I NEEDED A BATTERY. GOT A SECOND OPINION, MY BATTERY WAS FINE
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 03/30/2018

Dear Customer

 We spoke when you were in for service. I showed you the print out that says you needed a battery. You did not purchase one and no one her mistreated  or tried to sell you something not needed. I am sorry it was not covered under warranty.

STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 03/30/2018

Thank you again. I know we have been corresponding by text. Here is the link for rescore. Thank you  


Verified Customer
Wilmington, DE
2017 Hyundai Santa Fe
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/28/2018 Category: Service
Prompt response and explanation so definitely goint there again
Will give them another chance and hoping they give priority to the customers with an apt.

Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/28/2018 Category: Service
Nice service staff but takes a while to perform service
Took 2.5 hrs to do basic service with an appointment. No water in the waiting room.
STEVEN M., Parts & Service Director from Pacifico Hyundai responded on 03/28/2018

Valued customer

We appologize for the extended wait time. Sometime we end up backed up due to unforseen repairs. We strive to get everyone out in a timely manner. We supply bottled water that is either with the service manager or at front desk. I am sure she was just directing you to where it is located in the showroom. Thank you for your feed back it was very helpful


JD
Joseph D.
Philadelphia, PA
2012 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
01/14/2018 Category: Service
Issue Corrected
I returned to the dealership on 01/15 to have my issue corrected. Dennis was able to secure me a loaner car for the day while my car was being repaired. The service department was able to correct my issue and I hope this is a final resolution to the problems that I have been having with the vehicle.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
01/14/2018 Category: Service
Car breaks down every time I come here
Awful service department
DENNIS M G. from Pacifico Hyundai responded on 01/17/2018

We do apoligize for any incovience that we may have caused. We also hope that you will give us the chance to service the vehicle in the future


Dennis M Golgen
Ast.Service Manager
215-365.7400


Verified Customer
Philadelphia, PA
2013 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
11/14/2017 Category: Service
Impeccable Customer Service
Danny is great!!! Way to make me feel like a valued customer. Stated a corncern and immediately there was a response apologizing and an explanation. Thank you for letting me know that you value my time and my business there.

Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
11/14/2017 Category: Service
Can do better but not horrible
The staff is really nice but the timing in which things are done can be improved majorly.
Dan H., service manager from Pacifico Hyundai responded on 11/15/2017

Good Morning, I apologize for the wait time you incurred we are trying a no appointment necassary schedule and sometimes its great but it does back fire. I would like to offer you a free service for you next oil change if you would please rescore our survey. We look forward to your return and have a great holiday!

Danny Hammel
HyundaiService Manager
215-365-0300






ER
Evelyn R.
Philadelphia, PA
2013 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/31/2017 Category: Service
Amends Made
I truly lost faith and trust in their service quality and and I normally don't do reviews but did one the other day to make people aware of my issues in hopes no one else goes through what I did. Dan, the service manager, called me immediately upon seeing my post. He inquired about what happened and try to make amends. I thought that was extremely thoughtful and considerate. He offered to fix my initial problems along with the other services that appeared on my inspection sheet in addition to a full car detail. I have received the car services and will be back to get the car detail in a week or so when they get rentals (Thanks Steve for the heads up!). Dan and Steve thank you for taking care of me and making this right. I truly I appreciate and have gained some of the trust I initially lost.

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/31/2017 Category: Service
Quality Unacceptable
There is no reason my battery should have died after seeing you just a day and half prior. And no reason why my battery test results couldn't be found when I inquired about this.
Dan H., service manager from Pacifico Hyundai responded on 10/31/2017

Good Morning Ms Reed - we just spoke a few min ago about the issues with our multi point sheet and service perfomed. We value your business and would like to mend to situation by taking care of those axel washers along with a free detail. Thank you for taking my call and resolving the issue.

Danny Hammel
HyundaiService Manager
215-365-0300






SC
Sharon C.
Philadelphia, PA
2009 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/19/2017 Category: Service
2nd time around...excellent results!
Thank you, Pacifico Hyundai for taking the time to insure that my car was given A+ service. I'd like to Thank Steve and Danny for listening to my concerns and making sure I received the great care I am accustomed to getting.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
10/19/2017 Category: Service
I usually get good service but this time you didn't repair what I wanted and gave me a choice of what you felt should be done. Very costly too!
Disappointed with the service!
Dan H., service manager from Pacifico Hyundai responded on 10/20/2017

Good Afternoon Ms Coleman - i left you a voicemail earlier - please see me when you come in next week. We will get it rectified. I apologize for the inconveince.

Danny Hammel
HyundaiService Manager
215-365-0300





Dan H., service manager from Pacifico Hyundai responded on 10/27/2017

Thank you very much Ms Coleman - we look forward to working with you for many more years to come! We will call you as soon as that sheild arrives

Danny Hammel
HyundaiService Manager
215-365-0300






KC
Keisha C.
Philadelphia, PA
2013 Hyundai Santa Fe
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/10/2017 Category: Service
All problems resolved
They addressed all my concerns and solved all the problems that had arised.

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/10/2017 Category: Service
Dennis is great to work with
Dennis was great to work with and constantly kept me up to date. Unfortunately, the needed work took longer than expected which was no one's fault. The only thing now is that I have an out brake light which wasn't an issue prior to me bringing in my car initially.
Dan H., service manager from Pacifico Hyundai responded on 10/10/2017

Hi Ms Christopher, I apologize it took so long to repair your enigne. I would like to fix that brake light for you free of charge for the inconveince. Please feel free to call me at 215-365-0300 ext 324. Thank you have a great night.

Danny Hammel
HyundaiService Manager
215-365-0300






LR
Leonie R.
Philadelphia, PA
2010 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
02/08/2017 Category: Service
Only Responded when Online Rating was unfavourable - and we found a solution ourselves online.
Dear Mr Kemery,

In response to your email above:

1. I am the wife

2. If Mr Stepp did indeed call, then he left a message with the wrong number. There was no missed call or message on my phone from him. I did receive a missed call and message from you - but only after the online review. I find it interesting that we got no response from your garage at all until an online review gave you an unfavourable rating.

3. I looked online for solutions and found on a Hyundai Forum that if the reset button was pressed, then the stereo might work again. I tried it and it worked. I find it quite shocking and dishonest that your garage was proposing that we spend over $3K on a new stereo when all we had to do was hit reset on the stereo.

4. My rating with Hyundai will not change and I would not consider returning to Pacifico again for anything.

Kind Regards
Leonie Rynn

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
02/08/2017 Category: Service
No customer follow up.
The stereo in my car is not working. They said they would call me Monday about next steps. I rang them on Tuesday to follow up and left a message on the first call. Later I called again and someone hung up on me. Subsequently the manager of the service dept sent me a routine email thanking me for my service. I emailed him back explaining why I was dissatisfied and I have heard nothing back. They are NOT a service or customer oriented business.
Glen K., Service Director from Pacifico Hyundai responded on 02/09/2017

Hello Mr. Rynn,

Thank you for taking the time to complete our survey. I attempted to call you today but I received your voice mail. I did leave a message. I have not seen any any e-mail from you nor did I receive any voice-mail. My apologizes if  we suffer a technical issue with this communication.

I spoke to your service consultant, Steve Stepp this morning about your concerns. He informed me that you came in on Saturday with the radio issue. He could not get any answers in regards to your warranty coverage on Saturday but he did get an answer on Tuesday. Unfortunately he was informed that your level of coverage is a power-train policy and the audio system is not covered.

Steve did call and left a message that no coverage was available from Hyundai. He also suggested on the voice-mail for you to contact the selling dealer to see if any other warranties or policies may apply. If their is any additional policies on this vehicle we would be glad to attempt to apply them to this repair.

The audio system is under the factory warranty for 3 years or 36,000 miles. Unfortunately your 2010 Tucson with 67,000 is outside of my envelope for any factory assistance. 

As a standard procedure, Hyundai will be sending you a second survey. This is due to the fact that the original survey was scored at 3 stars or  below. We hope you understand we have attempted to get your repairs covered and have attempted to communicate this with you and your wife.

Please reach out to me directly if I can be of any assistance or if you have any questions.

Thank you,

Glenn Kemery
Service Director
Pacifico Auto Group
215-365-0300 ex 324
gkemery@pacificocars.com

CB
Chris B.
Corpus Christi, TX
2012 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
12/16/2016 Category: Service
Great follow up
Responsive and respectful call from the service director understood and echoed my concerns and has ensured me the staff will take a more proactive approach to addressing future concerns similar to mine.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
12/16/2016 Category: Service
Lack of customer service
Terrible service.
Glen K., Service Director from Pacifico Hyundai responded on 12/17/2016

Hello Mr. Brown,

It was nice to speak to you today. Once again my apologies in regards to amount of time it took to complete the service and repairs on you vehicle. We did complete the maintenance on your vehicle at no charge and completed three open recalls.

In regards to the tail lamp, like we discussed on the phone you and I checked all your exterior lamps during the vehicle's write up process. I truly feel it burned out after leaving here. I do understand the lack of empathy when you called in would frustrated me as well.

I hope you have a safe trip west and I hope  you come back and see when you return to this coast. Thank you for your service to our great country.

Be safe.

Glenn Kemery
Service Director
Pacifico Auto Group
215-365-0300 ex 324
gkemery@pacificocars.com

TP
Thomas P.
Philadelphia, PA
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
11/24/2016
they dodge calls, keep lying until I present invoice, keep looking for opportunity to scam car owner.
Mr. Glenn Kemery denied they charged 5 quarts of oils for a car needs 4.25 quarts of oil and they denied that they overfilled oil. After I ask a long list of probing questions, he admits that they just charge the "menu price" for 5 quarts of oils because they cannot charge a fraction of prices. He admits that they grossly overfilled the oil and admitted the poor quality of service but still refuse to refund, but ask me to bring the car in at my expense. This guy is a petty scammer that should be avoided. I sincerely hope their business go broke in the near future. I suspect this is what represent the quality of Hyundai and who they work with.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
11/24/2016
overfilling oil
I visited recently for an oil change. The maintenance department overcharged for an extra can of engine oil and left the engine oil overfilled. I can't believe a ridiculous thing like this happens even for one of the most simplest maintenance services.
Glen K., Service Director from Pacifico Hyundai responded on 11/25/2016

Hello Mr. Park,

After seeing your response I attempted to look into this. I have hit a dead end because we have no Thomas Park in our customer data base. I also reviewed all invoices from November 22nd and I have no vehicle under the name Park. What name is this vehicle registered under?

I can be reached at 215-365-0300 ext 324 or via e-mail at gkemery@pacificocars.com

Thank you,

Glenn Kemery
Service Director
Pacifico Auto Group
215-365-0300 ex 324
gkemery@pacificocars.com





 

VL
Virgen L.
Philadelphia, PA
2016 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
11/01/2016 Category: Service
Prompt response, efforts made immediately to correct the situation.
Pleased of the immediate response from Mr Glenn Kemery (Service Director) and interest and efforts shown to make the service experience better. Happy with end outcome.

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
11/01/2016 Category: Service
prompt response, return your messages, answer the telephones. Provide correct instructions and guidance. Good customer service
If all would take care of customers like Steve Cormartie did, it would be awesome.
Glen K., Service Director from Pacifico Hyundai responded on 11/02/2016

Hello Ms. Lozada,

It was great to speak to you again today.

Once again I apologize for the mix up with your appointment. I am glad Steve came to me with your concern and we were able to address the recall repair while you waited.

As we discussed, we were having some issues with some of our telephone numbers. I am working on that and hope the situation is under control by next week.

I have made the note under your vehicle's file in regards to the free oil change and tire rotation I have offered you for a future visit.

I hope you will give us a chance to show you we can "get it right".

Please keep an eye out for the re-score survey. Hyundai sends them out on any survey that is returned with a score of 3 or under. This is a standard practice.

If you ever have a concern or feel you need my attention on an issue, please reach out to me directly at one of the point of contacts listed below.

Thank you,

Glenn Kemery
Service Director
Pacifico Auto group
215-365-0300 ex 324
gkemery@pacificocars.com


CP
Carl P.
2012 Hyundai Genesis
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/18/2016 Category: Service
Warranty issues
Warranty issues resolved and communication between Hyundai, Pacifico Hyundai and I was quick and addressed in a timely manner. No issue with the car care services that I needed. Oil change, tire rotation and in cabin filter change performed in a relative short amount of time.

Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
10/18/2016 Category: Service
Warranty issues.
Typically im.satisfied with this particular dealership, but I'll most likely be going to another for my vehicle service needs.
Glen K., Service Director from Pacifico Hyundai responded on 10/20/2016

Hello Mr. Pray,

It was GREAT to speak to you today.

I was happy to inform you that our goodwill request was accepted.

I have the part ordered and we will be in touch with you as soon as it is in our hands.

As we discussed,  Hyundai will be sending you a second survey. This is a standard procedure with any original survey that scores 3 stars or below.

We will be in touch as soon as the needed sensor arrives. If you have any questions or need to contact me, please one of the point of contacts listed below.

Thank you,

Glenn Kemery
Service Director
Pacifico Auto Group
215-365-0300 ex 324
gkemery@pacificocars.com