Overview

Overall Rating 4.68/5Overall Rating 4.68/5Overall Rating 4.68/5Overall Rating 4.68/5rating 4.68

1615 Reviews

ReScore Reviews™ (45)

ReScore
Overall Rating 4.7555533/5Overall Rating 4.7555533/5Overall Rating 4.7555533/5Overall Rating 4.7555533/5rating 4.7555533
Original
Overall Rating 2.26667/5Overall Rating 2.26667/5rating 2.26667rating 2.26667rating 2.26667
95% Would Recommend
100% Business Response
Latest Review 2 days ago

Reviews


RP
Robert P.
Nibley, UT
2014 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
08/14/2018 Category: Service
questionable repairs
During oil change was advised that a quick alignment check showed the alignment to be significantly out and required realignment and a new part added to correct camber. Declined the repair and had Tire dealer where I had purchased the tires evaluate the alignment. The alignment was in Manufacturing specifications, no part nor realignment required. I am questioning the validity of the quick alignment check machine. I wonder if the alignment Tech would have picked up on the quick alignment error?
MATTHEW F. from Murdock Hyundai of Logan responded on 08/15/2018

Thanks for taking the time to visit with me this afternoon on the phone. Again, I am sorry concerning the misread on the alignment check and costing you time to take your vehicle to another business to verify the alignment. After our phone conversation, I again spoke with the service rep you worked with and we came to the conclusion that it must have been the way the vehicle was pulled in that caused the misread. I have talked with him concerning our process of how we handle a misread. He understands that once the vehicle is on the standard alignment lift and machine, that if we would have found the alignment in at that point, the vehicle is pulled back off the lift and there are no charges. I am grateful for you letting me work through the concerns that you experienced. I truly want you to have a no regrets experience. Thanks for you time and have a great day!

Matt Fowles
Service and Parts Director


Verified Customer
Logan, UT
2013 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
07/05/2018 Category: Service
Oil Change or totaled?
Very sales based repair staff. Everything is about the up sale and maximizing the money you leave there. I am frustrated every time I leave from receiving service.
MATTHEW F. from Murdock Hyundai of Logan responded on 07/06/2018

Thanks for taking the time to visit with me on the phone. I am sorry for the experience you had with your service experience. I am thankful for the feed back given in our conversation. It will be used to create a better experience for our guests and you in the future. 

I have refunded your card the difference  between what you were charged and what was quoted for the plate light bulb. Thanks for your understanding of a new employee learning the correct processes conerning the incorrect recommendation of the 60,000 mile service. 

Again, thanks for the feed back it will be used. I have already held a meeting with my staff to address the issues raised during our conversation and made changes. Have a great weekend

Matt Fowles
Service Manager
Murdock Hyundai of Logan


CH
Cody H.
Logan, UT
2012 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
06/09/2018 Category: Service
I think they broke my car to sell me more products
My car passed an inspection just a week before without any issues, yet when I took it to them for a recall that I was told by another dealer that I needed they found some costly repairs and my air conditioning stopped working. They were rude to me when I told them about the inspection. I don't feel like I'd ever take my car there again.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 06/11/2018

Cody,

Thank you for the review about your vehicle's recent service; we appreciate you taking the time to speak with our service manager, Matt, about the service you felt you received recently. We apologize that you felt it was less than expemplary as we do continuously strive for excellent customer satisfaction. As Matt said, please let us know about the location of the bulbs when you find out so we can continue to work with you on this issue. Again, we appreciate the feedback you've given us and we apologize for the lack of excellent customer service and satisfaction you received during your recent appointment. We look forward to speaking with you soon.


Verified Customer
UT
2018 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
05/28/2018 Category: Service
Thanks
Thanks for your great service
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 05/29/2018

Murdock Customer,

Thank you for choosing Murdock Hyundai as your No Regrets dealer. We continuously strive for excellent customer satisfaction as we take pride in knowing our service writers and certified technicians do their best for you and your vehicle. We appreciate you as our loyal customer and we look forward to seeing you at your next appointment.


CB
Cheri B.
Nibley, UT
2016 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
05/20/2018 Category: Service
Bad
Not impressed
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 05/23/2018

Cheri, 

We appreciate you as our customer and we appreciate the feedback you've given us. We read each review, good or bad, and although Matt, our Service Manager, tried reaching you by phone, we in the service department at Murdock Hyundai of Logan apologize for the experience you recently had while having your vehicle serviced. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize for not doing that for you. While we did rotate the tires, there is not computer or system to reset when rotating tires on your vehicle. We would love to speak with you at your convenience; please ask for Matt or myself by calling 435-774-1907 so we can know what we can improve on for next time. Again, we appreciate you as our customer and we look forward to speaking with you soon. 

LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 05/23/2018

Mark, 

We appreciate you taking the time to speak with Matt about your recent service and appreciate the opportunity to give excellent customer satisfaction at your next appointment. We have addressed this issue with our technicians, and we will be using this review as an example to better our service department to ensure this does not happen again. Again, we appreciate you as our customer and we look forward to seeing you at your next appointment. 


Verified Customer
Nibley, UT
2012 Hyundai Sonata Hyb
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
04/17/2018 Category: Service
Slow service
2 hours for just an oil change??? This is ridiculous. This happens every time I go to the Logan Murdock Hyundai location. Contemplating if I should return or not. Prepaid plan expired so this might make my decision easier to move on to someone else.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 04/18/2018

Murdock Customer, 

We appreciate you as our customer and we appreciate the feedback you've given us regarding your recent visit. We apologize for the longer than expected wait time for service on your vehicle was an hour more than it should have been. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize for not succeeding recently. We apologize for the longer than usual service on your vehicle you have experienced more than once at our dealership. Please look for a free oil change on the back of Matt's business card in the mail. Again, we apologize for the inconvenience you experienced at our dealership. We look forward to seeing you at your next appointment. 


AB
Ashley B.
Logan, UT
2016 Hyundai Accent
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
04/16/2018 Category: Service
Oil change
NA
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 04/16/2018

Ashley, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us regarding your recent visit. We apologize for the longer than expected wait time you experienced while having your vehicle serviced. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize for not having done that recently. Thank you for speaking to me about your recent service appointment; we will be using your review in our weekly training. We appreciate you as our customer and we look forward to seeing you at your next appointment. 


TC
Tracy C.
Hyrum, UT
2014 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
04/11/2018 Category: Service
Service---First rate!
I was assisted by two people who were courteous and time efficient regarding my oil change. They came back to let me know I needed a tire rotation which was not charged as this should have been taken care on previous visit. Thank you for your superb care!!
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 04/11/2018

Tracy, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us regarding your recent visit to our service department. We are pleased to know our service writers took care of you while your vehicle was being worked on and that we could provide the excellent customer satisfaction we strive for each time you visit. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


DK
Debbie K.
UT
2018 Hyundai Santa Fe S
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/20/2018 Category: Service
Lengthly visit
two hours when told it would be one hour and 15 minutes
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 03/20/2018

Debbie, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us regarding your recent appointment. I apologize for the time expectation that was not set upon your arrival for the work that was to be done on your vehicle. We changed the oil, rotated the tires, and performed a warranty campaign that altogether takes close to two hours. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize for not doing that recently. I apologize again that the service writer that helped you did not set that expectation. Please call me with any questions or concerns about your recent visit and know we look forward to seeing you at your next appointment. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. 


CC
Carrie C.
Riverdale, UT
2017 Hyundai Santa Fe S
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/16/2018 Category: Service
Dissappointed
We did not get the service we asked for or expected on our visit. We drive an hour to have our vehicle serviced at this location and our time was wasted.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 03/16/2018

Carrie, 

We truly appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us regarding your recent service appointment. I apologize for the way things were not handled while you were in our service department. Although the service writer that helped you no longer works for us, I would like to talk to you about your appointment. I spoke with Matt, our Service Manager, about a your concerns and would like to speak to you about some solutions to the concerns voiced during your appointment and your review. Please don't hesitate to contact me at 435-774-1907. We appreciate the feedback you've given us and I look forward to speaking with you soon.


Verified Customer
Irvine, CA
2016 Hyundai Santa Fe S
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
02/02/2018 Category: Service
Be clear with them on oil changes
Don't assume that because the owner's manual clearly states to use synthetic oil that they are going to refill your car with synthetic oil. They won't even ask. You have to tell them specifically to use synthetic or they will fill it with conventional oil. They lost my trust. Not going back.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 02/05/2018

Murdock Customer, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us. We apologize for the issue during your recent service, but please know that our service manager will be in touch with you soon to speak with you about the oil change protocol for your vehicle. Thank you again for your feedback. We look forward to speaking with you soon. 


LM
Lanny M.
Logan, UT
2013 Hyundai Sonata Hyb
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
02/01/2018 Category: Service
Good experience.
They did a good job and seemed very interested in providing good service. I tend not to recommend businesses to friends, but I have no complaints.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 02/01/2018

Lanny, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us in regards to your recent visit. We continuously strive for excellent customer satisfaction and we take pride in knowing we do our best for you and your vehicle. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


SB
Steven B.
Tremonton, UT
2011 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
01/05/2018 Category: Service
Go
I’m not leaving comments
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 01/08/2018

Steven, 

Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us in regards to your recent visit. We continuously strive for excellent customer satisfaction and we take pride in knowing we do our best for you and your vehicle. We look forward to seeing you at your next appointment. 


DC
Dylan C.
Logan, UT
2010 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
12/21/2017 Category: Service
Good work long wait
Work was fine, as expected. However service was estimated to take 2 days and took 2 full weeks. They gave me a loaner but it was given to me with the gas light on and no windshield washer fluid as well as trash in the car. Only 3 stars because the car was fixed properly.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 12/21/2017

Dylan, 

We appreciate you as our customer and we appreciate the feedback you've given us. We apologize that while you had one of our cars to drive while we repaired your vehicle that it did take longer than expected. We apologize for the delay due to the shipping company having a delay on their part. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize that this was not the case for you recently. We take pride in knowing we do our best for you and your vehicle. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


MH
Melanie H.
Amalga, UT
2017 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
12/09/2017 Category: Service
Staff was helpful and cared about my problem even if they couldn’t provide a fix
The people in the service department in Logan, were helpful and did what they could in trying unsuccessfully to solve my problem. I would recommend them to someone who already owns a Hyundai. As for buying a Hyundai, I couldn’t recommend buying one based on not being able to get a fix for my random trunk opening problem.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 12/11/2017

Melanie, 

We appreciate you as our customer and I appreciate you taking the time to speak with me about your recent visit. We strive for excellent customer satisfaction; I apologize that we have not yet found a solution to the lift gate issue with the trunk on your vehicle, and as soon as we know something, we will also let you know. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


BN
Becky N.
Logan, UT
2016 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
11/20/2017 Category: Service
Potential serious problem with Tucson Sport.
Make sure the dealership tells you about the Transmission problem before you purchase.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 11/24/2017

Becky, 

We appreciate you as our customer and we appreciate you taking the time the speak with Matt about your recent appointment. We apologize that we were not able to fully find any problems with the vehicle while it was in our shop. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize for not succeeding recently. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


Verified Customer
Logan, UT
2016 Hyundai Accent
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
11/17/2017 Category: Service
Oil change
Ok
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 11/17/2017

Murdock Customer, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us in regards to your recent visit. We apologize for your service advisor not setting the expectation of an hour for an oil change and we apologize that he did not offer a courtesy shuttle ride when it took longer than expected. We strive for excellent customer satisfaction and we take pride in knowing we do our best for you and your vehicle. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


Verified Customer
North Logan, UT
2015 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
11/09/2017 Category: Service
Service department inflates charges too much.
Employees are very friendly.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 11/10/2017

Murdock Customer, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us concerning your recent visit to our service department. I apologize that you feel that the cabin air filter is priced too high, but we are on the lower end cost compared to other suppliers in Cache Valley. We strive for excellent customer satisfaction and we take pride in knowing we do our best for you and your vehicle. I left a message to speak with you about your review, so please don't hesitate to call me with any questions or concerns you may have about your vehicle or your recent service appointment. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to seeing you at your next appointment. 


Verified Customer
Hyrum, UT
2017 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
11/05/2017 Category: Service
Service needs help
Sales guys were awesome when I bought car, but service writers need improvement.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 11/10/2017

Murdock Customer, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us in order for us to improve our customer service in our dealership. I apologize that your service writer did not give an explanation about the work that was done on your vehicle recently. We strive for excellent customer satisfaction and we apologize for not succeeding during your visit. Please stop by when you can and ask for our service writer Matt so we can look at your vehicle again and see what is causing the brakes to squeak. We look forward to seeing you and speaking with you soon. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. 


Verified Customer
Logan, UT
2017 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/21/2017 Category: Service
Took back for a quick fix.
They made sure it was done right the second time.

Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/21/2017 Category: Service
License plate install wasn't done right
Used wrong bolts to hold rear license plate on and it almost fell off a couple days later.
LEIGH C. from Murdock Hyundai of Logan responded on 10/24/2017

Murdock Customer, 

We appreciate you as our loyal customer and we appreciate the feedback you've given us in regards to your recent visit to our dealership. I apologize for the salesman who installed your license plate and frame as we continuously strive for excellent customer satisfaction. I tried reaching you yesterday, but was not able to leave a voicemail; if you could give me a call at your convenience, I'd like to speak to you about the service you received from our salesman and get some more information about your experience. Thank you for choosing Murdock Hyundai of Logan as your No Regrets dealer. We look forward to speaking with you soon.