Overview

Overall Rating 4.84/5Overall Rating 4.84/5Overall Rating 4.84/5Overall Rating 4.84/5rating 4.84

500 Reviews

ReScore Reviews™ (1)

ReScore
Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5
Original
Overall Rating 1.0/5rating 1.0rating 1.0rating 1.0rating 1.0
98% Would Recommend
Latest Review 13 days ago

Reviews


JI
JORGE I.
Riverside, CA
Hyundai Genesis Coupe
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
06/12/2017
Bad alignment.
Went to get an alignment, & did not make a difference still feel the steering wheel pulling ,
YAZ H. from Master Car Care responded on 06/29/2017

Customer brought in lowered car. He was advised that vehicle may not be able to be aligned completely depending on the amount of adjustment available. Customer also stated he replaced springs.  He was informed that the propper way to lower is to replace with drop spindles as well as springs. He wanted us to align antway. 
Customer actually did not replace springs and had only heated them up. Before adjusting was talked to about te situation and wanted us to adjust alignment as much as we could. Customer was told no warranty do to impropper lowering of vehicle. 
Job was performed per customers notification of all the facts as they were found and still oked adjustmentment to the best possible outcome. Maxed out all adjustment. 


TG
Trins G.
Riverside, CA
Toyota Tacoma
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/22/2017 Category: Service
Trins said she had to take the vehicle back after a visit in January because they did not install thermostat nor did they flush the system. They did put the radiator in. She said one of the employees was video taping her and screaming at her because she threatened to contact Consumer Protection Agency. As a result, she had to call the police. When she pays for a service, she expects it to be done.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JD
JESUS D.
Riverside, CA
Honda Civic
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/04/2017
honest mechanic work done here
I know I vented on my prior critic but this place has done good quality work on all three of cars in the past. This was not the norm for them and they have gone over and beyond to let me know how disappointed they were. I will continue to use them to work on my cars.

Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/04/2017
GOOD PLACE FOR MY PRIOR VISITS BUT THIS ONE WAS NOT
I SELECETED THE OIL CHANGE WITH THE FLUID TOP OFF SPECIAL. I GOT HOME TO CHANGE THE AIR FILTER AND FOUND OUT THAT THE FLUID TOP OFF WAS NOT PERFORMED. WINDSHIELD WIPER FLUID WAS EMPTY, COOLANT WAS EMPTY AND BRAKE FLUID WAS LOW.......I WILL MENTION THIS NEXT TIME I GO TO THE SHOP. AND THE TIRE THE TIRE ROTATION WAS NOT DONE, THE TIRE LOCK WAS INSIDE THE VEHICLE......
YAZ H. from Master Car Care responded on 03/08/2017

Thank you for brining this  to our attention.  we apologize for the inconvenience, please bring it back to correct this issue. Our sincere apologizes Master Car Care Staff.


DM
Donnie M.
Riverside, CA
Scion tC
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
12/17/2015 Category: Service
Donnie said this business said it would take one hour, but it took three hours for an oil change. He will not be coming back unless it is an emergency.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

MB
Manuel B.
Riverside, CA
Kia Sedona
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
03/26/2015 Category: Service
Manuel said his experience went fine. He said said he found an advertisement in the Penny Saver and needed his front brakes done, so he got them done here. They advertised for $80, which they used to lure him in, and then in addition he had to pay parts and labor. This was deceiving because they should put more information in their specials with the details involved. As far as getting the job done and their service he had no complaints. He got there and they were ready to take him in.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
YAZ H. from Master Car Care responded on 04/06/2015

Our advertisement is very clear...we do have a  brake special for 79.95 for cars.  Manuel has a 2010 KIA sedona van, not a car.  Manuel calls our facility and told us over the the phone what kind of car he has and how much for a brake job.  Our staff gave him a price and he was shocked of how could the price was.  He then tells us I have been shopping arround all day and this  is the best price he has gotten.  Manuel rushed in to our business and had the work done  and was still surprised how good our service and price is and thanked us.  We have a marking team that shops arround for other competiors and we know we have the best prices in town.  We do not try to lure any body in, OUR ADVERTIMENT is very self explanatory.


VG
Veronica G.
Riverside, CA
Chevrolet Classic
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
11/09/2017 Category: Service
Veronica said the business told her the service would take an hour and it took 3.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CW
Carol W.
Riverside, CA
Scion xB
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
10/24/2017 Category: Service
Carol said this business had no water, no creamer, and the television didn't work.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

SS
Sayed S.
Riverside, CA
Dodge Caliber
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
12/30/2016 Category: Service
Sayed said he would not recommend this business for service.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

KA
Kim A.
Riverside, CA
Chevrolet S10 Pickup
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
07/26/2016
Break Repair
This is the second time I've used your services and it's very professional and accommodating to my schedule. Although it was a good experience I'm not really happy that since I had my brakes fixed they are now squeaking where they weren't before period

EA
Elmer A.
California
Nissan Frontier
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
05/17/2016 Category: Service
Elmer said this business took a long time to finish the repairs on his vehicle because when they received the parts that day there was a missing a spark plug which caused an even longer delay. He would recommend this facility still, but not as highly as he would other places.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

EH
Ernie H.
San Bernardino, CA
Honda Civic
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/12/2016 Category: Service
Ernie said he would recommend the business but they should be more thorough when explaining what services were performed.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

RC
RUBEN C.
Riverside, CA
Chrysler PT Cruiser
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
12/20/2015
Car had a slight rough idle. 1 spark plug tube had oil in it which would cause rough idle.
Had Tube seals (4)and valve cover gasket and exhaust seals (4) replaced. Had front end alignment done also. The idle is still rough. Don't know what else it could be. thanks for the help. Merry xmas.

TR
Tom R.
Riverside, CA
Chrysler Town
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
06/27/2015 Category: Service
Tom said this business is very nice and good however he was a little disappointed when he found the fluids were low.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JZ
Jason Z.
Corona, CA
Ford Mustang
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
05/26/2015 Category: Service
Jason said this business forgot to place a circle part for the alignment and they accidentally drained the oil and charged him extra for the oil.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

WN
Wade N.
Riverside, CA
Ford Escape
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
11/12/2014 Category: Service
Wade said this business is pretty good. He mentioned the personnel seemed as though they were having a bad day that particular day.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DR
David R.
Riverside, CA
Honda Accord
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
10/10/2014 Category: Service
David said when he was leaving the business he saw his spark plug wires hanging out. He would not recommend them to others for the reasons mentioned.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

JA
Joseph A.
Ford Focus
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
08/19/2014 Category: Service
Joseph said the owner was not very polite. He said he felt they charged him too much for a tune up. He probably would not go back for a tune up, but he would go back to get his brakes done. They did a good job aligning his vehicle.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
YAZ H. from Master Car Care responded on 08/26/2014

I am sorry Mr Joseph, we don't show that you had a tune up done with us all we show is you had a four wheel alignment.  maybe you got us mistaken with someone else.


RS
Roy S.
Riverside, CA
Toyota Avalon
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
07/27/2018 Category: Service
Roy said the business was very courteous and prompt. They run a very ethical and honest facility.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DH
Dan H.
Hesperia, CA
Ford F-150
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
07/17/2018 Category: Service
Dan said they are kind of expensive but it was a quick fix and it had a warranty. The price is high but the quality is good, especially if someone needs a quick fix on a Saturday.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

YS
Yevgeny S.
Riverside, CA
Lexus LS 400
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/22/2018 Category: Service
Yevgeny said after getting the vehicle back, he found the contents of the center console to be scattered around the interior of the vehicle, yet the center console and the area around it was not related to the repair in any way.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.