National Auto Service


Overall Rating 4.66/5Overall Rating 4.66/5Overall Rating 4.66/5Overall Rating 4.66/5rating 4.66

372 Reviews

ReScore Reviews™ (5)

ReScore
Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5
Original
Overall Rating 2.2/5Overall Rating 2.2/5rating 2.2rating 2.2rating 2.2
95% Would Recommend
96% Business Response
Latest Review 3 days ago
ROBERT M. on 04/03/2018
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"vehicle was damaged"
left front fender and door trim damaged while vehicle was on the lift. took over 5 hours to get the oil change and tire rotation done. not a good experience
. quite dissatisfied.
Vehicle: GMC Terrain
Service Date: 04/02/2018
Review Created: 04/03/2018 05:54 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 04/04/2018

First I would like to thank you for your business! 

Also thank you for letting me know there was an issue with your service. I do remember you dropping off the vehicle for the oil change I was in the side office.  I am sure the time involved in doing your oil change was just a misunderstanding.  We assumed when you dropped it off that there was not time line or rush on it.   I apologize for that misunderstanding and will talk with Kevin about better communication on that so it does not happen again. Also I understand that the lift point tab on your vehicle had a bend in it and was repaired before you left. This does happen from time to time at the lift point on many vehicles  but should have been noticed and fixed before your vehicle was returned to you.  Jake the Tech who worked on your vehicle was written up on a disciplinary form and council-ed to insure this doesn't happen again.   I can assure you it will not happen again...   If you would like to stop by the shop any weekday morning I am always at the shop, if your still having concerns about your fender and will address them at that time.
I can assure you this is not normal for my shop.  I have been here at the same location since 1997.  I take seriously what my customers have to say and value your business, opinions and criticism when we make mistakes.  Please know this, your feed back is how I fix our mistakes.  Thank you for taking the time to let me know about this.  I would gladly offer your next oil change free of charge to show you we can do much better job.

Sincerely
Harry Bergner
President 

National Auto Service
ROBERT P. on 04/03/2018
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Awful service"
Took way too long
Vehicle: Chrysler Town & Country
Service Date: 04/02/2018
Review Created: 04/03/2018 04:48 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 04/05/2018

First Thank you for your business we do appreciate it very much.   
I do remember you coming into the shop I was in the office off to the side of the service desk.  You asked if we could get you in for an oil change.  Kevin replied to you with we can get you in but do have people with appointments in front of you...  I agree with you that 1 hour and 44 min was long and much longer than normal especially if there was an appointment involved.  We are a full service facility and we do full service oil changes that include a tire rotation and a complete AAA inspection that we perform on every oil change service and does take 30-40 min normally.  We are not a quick lube and do not offer quick lube services.  I offer no excuses about the time at all.  All i can say to you is we were busy with customers with appointments that we had to finish prior to yours.  What i can say to you is I will be doing disciplinary write ups and councilling my staff on being more aware of time lines.  We are a busy shop and we do our best to make everyone happy.  All i know to offer you is I would gladly is your next oil change for no charge to show you the better side of our service and company.  All you need to do is contact the store make an appointment and bring this reply in with you.  Please do make an appointment is all i ask.  Again thank you for your business and I hope you will take me up on my offer.

I do take very seriously what my customers have to say including critisium and thank you for it.  Your concerns will be reviewed and issues found will be retified!
Harry Bergner 
President

National Auto Service
JOHN A. on 03/29/2018
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
"Lost Hubcap"
I went in for a simple oil change on Monday, March 26th, 2018 and specifically asked that my tires were not to be rotated, and I noticed the Tech was taking my tires off and asked what he was doing and he replied inspecting your brakes. When I got home I realized my hubcap was missing, so my $25.00 oil change has become a $45.00 hubcap search.
Vehicle: Ford Pickup
Service Date: 03/26/2018
Review Created: 03/29/2018 08:07 PM
Harry B., President at National Auto Service responded on 04/02/2018

First we would like to thank you for your business.   Also thank you for making us aware of you situation with your hubcap.   I am also aware that Kevin has followed up with you and is in process of finding you a replacement hub cap.  You will hear from us shortly when your replacement cap is in.
 We apologize for any inconvenience this may have caused you.   Please know we are all human and we do make mistakes but all you have to do is let s know and we will always take care of them.  Thank you again for your business you will hear from us soon.

Harry Bergner
President

National Auto Service
ALLAN H. on 03/29/2018
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
"Clean."
I was not satisfied.
Vehicle: Dodge Grand Caravan
Service Date: 03/28/2018
Review Created: 03/29/2018 07:49 PM
Harry B., President at National Auto Service responded on 04/02/2018

First I would like to thank you for your business.  I have had Kevin reach out to you t understand what the issue was with your service.  We have tried several times to contact you and did leave you a message.   Please give us a call or stop by so we can attempt to rectify whatever the issue was with your service.   We have been operating at this location  for years and we always try our best to make our customers happy and do the right thing when we do make a mistake..  Please do give us a call or stop by so we can have the opportunity to understand what went wrong...

Harry Bergner
President

National Auto Service
Troy W. on 02/13/2018
Recommended badge inactive Recommended
Verified badge inactive Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"UPSALE! UPSALE!"
These people do a good job,,,,BUT, they will try and sell you any UPSALE they can think of.......$16.99 coupon ended up being $30.......last time I was in there,,,,,,he told me on a 2015 Terrain that it need a new battery. Close to $200. Went up the street to an Auto Zone,,,,,5 mind later he told me my battery was over the normal level of amps/cells. Hmmmm, today was my last visit there.
Service Date: 02/13/2018
Review Created: 02/13/2018 06:56 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 02/13/2018

Mr. Wagner.   First the battery test we performed was with a tester supplied to us from AAA motor club.  The tester did a print out stating your battery was in fact failing.  I wish i could post a picture of the print out of it we have here stating its condition.  Kevin asked you if you wanted the proper oil for your vehicle.  The coupon does not cover every oil for every car and in fact clearly says most cars...  As in your case you vehicle called for something other and we asked first for permission to use the proper oil and you agreed to that and the cost of that.  We do not ever go out of our way to up sell!   It is our job as professionals as a accredited  AAA motor club repair center and Napa Auto Care Centers to, one do the job correctly and to inform our customers of what we see. We would also state that Auto-zone is a auto parts retailer.  We are certified repair shop with certified Technicians.  There is a huge difference.

Please find a request for a re-rate 

Kevin did speak with you this morning and we have mutually agreed we would as a courtesy refund the difference on your oil change.. 

National Auto Service
BARB Z. on 11/15/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"boo"
Would never go back
Vehicle: Mazda MX-5 Miata
Service Date: 11/06/2017
Review Created: 11/15/2017 04:27 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 11/20/2017

We understand that the issue you had with Kevin was resolved.   Thank you for your business we do appreciate it. 
Also since we have resolved any issues we would appreciate if you would take the time to re rate this survey.

Harry Begner
President

National Auto Service
Judy W. on 10/17/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
Judy said that every time she takes her vehicle in for service they find other things that need to be done and fixed. She was supposed to have an oil change and tire rotation but they found other things that they said needed to be done. She took her vehicle to another unspecified business and they said she did not need to have anything done on her vehicle. She was happy she did not have to spend more money.
Vehicle: Toyota Yaris
Category: Service
Service Date: 10/06/2017
Review Created: 10/17/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Harry B., President at National Auto Service responded on 10/18/2017

Thank you for taking the time to review our company.   I understand Kevin the store manager was speaking with you this morning and has you coming back to the store for a re inspection.   I am glad we are able to work out the misunderstanding.
We look forward to seeing you soon.

Harry Bergner
President

National Auto Service
Ben E. ReScore Review on 09/19/2017
ReScore
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Original
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
Recommended? Yes
Surecritic checkman logo Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Ben said the business resolved any issues he had, which he really appreciates. The staff members took care of everything and again he's very happy and he will recommend them.
Vehicle: Chevrolet Silverado SS
Category: Service
Service Date: 08/22/2017
Review Created: 08/24/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
Ben said everything else that was done was great but he had one issue with his visit. The oil gauge was dropping indicating low oil and the mechanic replaced the senders switch but the same thing was happening even before he left the parking lot. He informed the person at the front desk and was told to talk to the mechanic. The mechanic told Ben to go on Amazon and order the speedometer head and install this himself. Ben paid $100 for the switch he replaced and wondered if the mechanic replaced the right part. They told him they didn't even know. The front desk person was very professional and it was the mechanic he had problems with.
Vehicle: Chevrolet Silverado SS
Category: Service
Service Date: 08/22/2017
Review Created: 08/24/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Harry B., President at National Auto Service responded on 09/14/2017

First we would like to thank you for your business.   My staff has reached out to you and has informed me the issues have been resolved.   Thank you for the  opportunity to correct the issue.   We will send you a re rate opportunity.

Thank you again for your business.  You can alway call or stop by and speak with me directly should you have any other concerns.

Harry Bergner
President

National Auto Service
Harry B., President at National Auto Service responded on 09/14/2017

did you get our re rate request?

National Auto Service
Will S. on 06/08/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Will said they told him that if he had an oil change done they would rotate his tires and they didn't.
Vehicle: Saturn Sky
Category: Service
Service Date: 06/07/2017
Review Created: 06/08/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Harry B., President at National Auto Service responded on 06/12/2017

Thank you for your business we do appreciate it very much.

Tire rotation was not done do to the condition of the tires noted in your file.


Harry Bernger
President

National Auto Service
PAMELA R. on 05/07/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Problem not fixed"
400.00 dollars and the fan still doesnt blow like it should , and the answer was i guess thats as good as it gets !! I had to bring it back twice , very disappointed
Vehicle: Mercury Grand Marquis
Service Date: 04/18/2017
Review Created: 05/07/2017 09:48 PM
Harry B., President at National Auto Service responded on 05/12/2017

Thank you for giving us the opportunity to rectify the issue with your car.  It was nice speaking with you.  Should you have any concerns or problems with your can do not hesitate to contact me directly.

Harry Bergner
President

National Auto Service
Michael M. on 12/14/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
Michael said the business gave him a false diagnosis on what his vehicle's problem is. He is pretty sure they broke his vehicle and are refusing to take responsibility. The bumper was broken off the hinges and the light housing was broken. They are highly unprofessional and should not be in business.
Vehicle: Volkswagen Golf
Category: Service
Service Date: 12/07/2016
Review Created: 12/14/2016
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Harry B., President at National Auto Service responded on 12/15/2016

First we always take responabilty for what we do always! 

I can report that this vehicle was never assigned to a technition and was never brought into our repair shop or driven by us. It was a free check and we never drove the vehicle.  When we went to bring the vehilce in we could not shift the car to drive it.  The transmission had a problem. Hard to belive that we broke a bumper and light housing when we never drove the car?

Harry Bergner
President 

National Auto Service
COLIN B. ReScore Review on 11/07/2016
ReScore
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Original
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
Recommended? Yes
Surecritic checkman logo Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Owner proves customer service is priority"
An owner who speaks directly to the customer, and owns mistakes, owns the kind of place I can respect and spend my money.
Vehicle: Kia Soul
Service Date: 10/28/2016
Review Created: 10/28/2016 09:43 PM

Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Good service, lying service desk equals no return"
Service manager refused my coupon, overcharged for an oil change that was on the coupon, and lied about seeing coupon when he physically handed it back to me and then took my keys for the car. The oil change was done in quick fashion
Vehicle: Kia Soul
Service Date: 10/28/2016
Review Created: 10/28/2016 09:43 PM
Harry B., President at National Auto Service responded on 10/29/2016

First thank you for your business.   I can assure you as the owner this is not how I expect my staff to conduct business at all..   I will personally call you early this coming week and fix this with you.   Regardless of the circumstances I expect every customer to leave happy.   Please look forward to my call Monday or Tuesday Morning to get this resolved

Sincerely
Harry Bergner
President

National Auto Service
Harry B., President at National Auto Service responded on 11/08/2016

Thank you for the re rating.  I do appreciate it, we do take pride in our service.  We always will stand behind what we do and if we make a mistake we will make it right.

Thanks Again

Harry Bergner

President

National Auto Service
Vincent Z. on 09/03/2016
Recommended badge inactive Recommended
Verified badge inactive Verified
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Rip off artist "
The gm Paul g. Is a liar I brought my truck in for the ac leak had it for a day said it was compressor almost 600 bucks later said it was fixed then few days later wasn't cold. Then brought it back said it was a fuse said they pressure tested it and checked 3 times blows cold no leaks , went to pick it up not cold then brought it back again!!! This time apparently pressure tested again and said there was a leak in the high side line replaced checked it 3 times he said he personally checked it before he left and no leaks period I have all text messages to prove this went to pick it up wasn't cold so I left truck there to once again have it so called fixed, so monday rolls around and I get a text saying its leaking out of evaporater after they pressure checked it 3 times and guranteed no leaks wanna charge me $1,250.00 more to change more parts truck never left and was inconvienced w out truck for 2 weeks back and forth this is bullshit they lie to get not commission on parts he should be fired!!!!
Service Date: 09/03/2016
Review Created: 09/03/2016 05:24 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 09/13/2016

It seems a shame that a person can take something so far out of context and left to name calling and profanity.

On the original repair the compressor was locked up, had a massive leak and was totally inoperative... This had to be changed first in order to get the system operating at all.  We were not aware of any other leaks prior to starting this repair and we were also un aware at the start of the repairs that the customer had jammed a pencil into the evaporator box to hold open a defective blend door open prior to the repair. Yes a few days later it did blow a fuse and no visible leaks and was done with no charge.  Days later not cold we found a steel line leaking.  Again replaced free of charge. Yes it did come back again we found that there was a leak inside the dash in the evaporator where the customer had jammed a pencil into that box to hold open a blend door that also needs to be replaced.   This is an older truck with multiple issues that were not known or visible prior to replacing the locked up leaking compressor.   We honor our warranty as always unfortunately there are many working parts in an ac system and we don't have a crystal ball as to when parts will fail in the future. 

 
We stand by our repair and what we do just look at our overall rating and responses.

Harry Bergner
President

National Auto Service
GIL G. ReScore Review on 07/23/2016
ReScore
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Original
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
Recommended? Yes
Surecritic checkman logo Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"2012 GMC Acadia re-review"
This is a re-review of my previous 2012 GMC Acardia which I submitted a less than glowing comments regarding the repair of the car's AC. As I reported in my first the AC failed after two days however, two days later it began working again and has been working great since then. After bringing it back to have it checked National determined that there must have been a temporary blockage probably from a piece of debris. The folks at National were very friendly and competent on this return visit and I consider them to be highly reputable.
Vehicle: GMC Acadia
Service Date: 07/12/2016
Review Created: 07/15/2016 07:04 AM

Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
"2012 GMC Acadia"
Not good, the AC broke again two days after it was repaired.
Vehicle: GMC Acadia
Service Date: 07/12/2016
Review Created: 07/15/2016 07:04 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 07/15/2016

Please do bring it back everything we do has a 2 year warranty no questions asked...  Please give us a call or just  bring it back it right away .  We stand behind everything we do please do bring it back asap.   Parts sometimes parts go bad give us the opportunity to fix it for you. We had no knowledge that the repair had failed.  I will instruct the manager to call you to arrange to get you in.

Harry Bergner

President

National Auto Service
Harry B., President at National Auto Service responded on 07/18/2016

In our phone conversations with you we understand your a/c is now working fine.  We would still like to see your vehicle for a recheck again at no cost to you....

Harry Bergner

National Auto Service
DAMOND J. on 06/22/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Greed over loyalty"
2. That is how many services I've had. 1st was a tranny. Upon running diagnostic it was determined a part in the tranny needed to be replaced. Somehow the starter went out during the procedure. I was charged and xtra 400 more than the initial quote. Wouldn't the original diagnostic test determine starter issues? It was broken by you and I was over charged. To spite my disdain. I returned yesterday for a trailer hitch. I had called all over town with the absolute highest quote being 375.00 with wiring. You charged me 500 for a hitch with NO electric. It's a shame. I'm loyal. I came back to give you another shot. Your work is overpriced. It a shame a few I'll gotten dollars are worth more to you than a repeat customer for years. Never coming back.
Vehicle: Chrysler Town & Country
Service Date: 06/21/2016
Review Created: 06/22/2016 04:40 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 06/22/2016

When you had your transmission repair months ago you did have a transmission issue.  During the diagnosis for the transmission the starter was working just fine.  We did not remove your starter during the repair process of your transmission.  When your repair was completed your starter simply stopped working.   It is an electrical part we didnt cause it to go bad and had no way to know it was about to fail.  Eletrical parts do fail without warning and this was no fault of ours...  When you came in yesterday for your trailer hitch installation we spoke and you made no mention of being unhappy?  Additionally the hitch we installed for you was a quality unit not china made and you had a 25 year master ASE tech installing it.  Our cost on just the hitch is right @ 300 dollars.  We also included the hitch ball kit.   We do mark up our parts like every other business aabout 40% and the technitions we employ are of a very high tech level not your average hourly tech.   However if you would be so kind to come to our shop any weekday morning I would like a chance to meet with you and and see if we can do something to make you happy.   Maybe we can install the electric for you or something that would make you feel you did get you moneys worth.  I would addtionally add we are not greedy and I am very loyal to my customers.  So please do come to the shop and lets talk so I can make this right for you.

Harry Bergner
President

National Auto Service
CHARLES C. on 06/16/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
"Not so great"
Business is still not able or willing to complete repair that was started in December 2015. Will never go there for service again. Customer service is laughable. Prices are extremely expensive.
Vehicle: Suzuki XL7
Service Date: 06/15/2016
Review Created: 06/16/2016 06:33 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 06/16/2016

It is not that we are not willing or able to fix this vehicle.  The parts are simply obsolete and the parts we have found back in November of last year had to be special ordered.   We have attempted to help various times at no charge to you we really do not understand your comments.   Please do come to the shop and lets see if we can get your check engine light turned off without the parts needed.

Harry Bergner

President

National Auto Service
WILLIAM C. ReScore Review on 06/13/2016
ReScore
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Original
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
Recommended? Yes
Surecritic checkman logo Verified
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"good place for oil change"
Great people to do business with, they took my car on time and the work was done very quickly. I'm very satisfied with the service.
Vehicle: Nissan Quest
Service Date: 06/09/2016
Review Created: 06/10/2016 09:56 AM

Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"good place for oil change"
I had my car there several times for an oil change, I always used the coupon for the special price, around $16.99 included tire rotation, this time they double my price and I was told, the coupon didn't apply for this special price, I was very surprise, I guess is time to go to a different location for oil change, so many places around to do an oil change under $20.00.
Vehicle: Nissan Quest
Service Date: 06/09/2016
Review Created: 06/10/2016 09:56 AM
Harry B., President at National Auto Service responded on 06/13/2016

Hi William    I am sure this was a simple miss understanding as we have a new store manager.  I will see to him getting a little more training as to coupons and how to apply them..   

Harry Bergner
President

National Auto Service
Harry B., President at National Auto Service responded on 06/14/2016

Thank you very much William!

Harry Bergner
President

National Auto Service
Dan R. on 05/05/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
Dan said the previous owners were trustworthy and dependable. However, ever since the business changed hands he is being overcharged. Now they round up the time for labor costs.
Vehicle: Hyundai Veracruz
Category: Service
Service Date: 05/03/2016
Review Created: 05/05/2016
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Harry B., President at National Auto Service responded on 05/09/2016

Thank you for taking the time to review our company.  We do take  them seriously...   Also we are not under new ownership but we do have a new manager as Jim our old manager has suffered 3 strokes and can no longer work for us.   I did review the pricing on your repair and it does fall in line with local pricing and industry stanards.   Again thanks for taking the time to supply us with your review we will review all pricing structures and make any corrections needed.

Harry Bergner
President

National Auto Service
DOUG B. on 04/12/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"stripped tire rim nut"
The mechanic rounded the corners off off one tire nut.He said it was over tightened but I knowthe Dodge caravan has a decorative cover over the actual nut and requires a specific sized socket to prevent it from rounding the corners which happened.I was unhappy with the service so I went to another garage for them to try and remove it but the damage was already done.It cost me $170 to have the stud drilled out and a new stud & nut installed.I will never go back to this service center!
Vehicle: Dodge Grand Caravan
Service Date: 04/06/2016
Review Created: 04/12/2016 01:09 PM
Harry B., President at National Auto Service responded on 04/12/2016

Fisrt off thank you so much for bringing this to my attention!  Our policy is should we break or damage anything we fix it not make excuses!   If had a conversation with Tony the employee that worked on your vehicle.  I did not like the response I received at all.  In light of that he was terminated on the spot!!   I take great pride in my service center. This is a family owned business and I am the owner all I can say is I am very sorry for this if you would be interested in speaking with me I would like the opportunity to make this right for u.   Again we take pride in what we do and this type of behavior is not tolerated.  At your convenience please give me a call at the shop I am in every weekday morning till about noon.  727.862.0500

Harry Bergner
President

National Auto Service
GEORGE W. on 04/10/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
"LOF"
I had a LOF done Tues. 4/5/16. except for the mech trying to sell me things, I was talked out of the tire rotation, things went well. Friday Morning, I saw oil on my driveway, under the area, of the oil filter. I turned the car around, and Saturday there was another oil spot under the area of the oil filter. I had company Saturday, and was unable to call Nat. Auto!! Sunday, my Landlord told me to clean up the oil spots!!!! I will call Nat. Auto Monday morning for sure!!!!
Vehicle: Hyundai Tucson
Service Date: 04/05/2016
Review Created: 04/10/2016 05:49 PM
Harry B., President at National Auto Service responded on 04/11/2016

First off thank you for your business.   We have had a shop meeting and a re training with our service tech that worked on your vehicle.   I do know that you did call last week to make us aware of the issue.   When you due for your next oil change we would be happy to it free of charge for the inconvenience.   We do  occasionally  make mistakes and we do take care of it when we do.  Thank you very much for making us aware of this and most of all thank you again for your business we hope you will give us another try with a free oil change for you car.

Harry Bergner

President 

National Auto Service
Displaying Review 1 - 20 of 372 in total