Overview

Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5rating 4.86

284 Reviews

98% Would Recommend
Latest Review 14 days ago

Reviews


JJ
John J.
Cadillac Escalade EXT
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/18/2019
You have lost my business!
My truck broke down and was towed to your company. My assistant contacted a tow company to come and pick it up. Towing company called to say that Z's would not release the truck. My assistant called Z's to find out why and was told that because of a $200.00 bill, my truck would not be released to the tow truck driver and he left. My assistant called to notify me. I called Z's. I was told that once it was paid YOUR company would call the driver back. THAT DIDN'T HAPPEN! After paying this over the phone, I had to re-contact the towing company and get them back out there!!. I have spent thousands of $$'s at Z's and this was totally unacceptable. I have always paid at time of service. This amount could have been invoiced, or one phone call before sending him away, could have resulted in this being paid over the phone by CC!
To top it off, I knew what had happened and what was wrong. I didn't need anyone there to look at it for confirmation!
Delbert T. from Z's Car Care responded on 03/18/2019

John, we are very surprised. The last time we talked to you, you were on your way to your shop to see if you had an engine to swap out for this one, and we were waiting to hear back from you. We had not heard back from you, when a tow truck showed up–we certainly were not expecting one–we did not know what was happening, and certainly won’t release a vehicle without communicating with the owner first. We had not even reassembled what we removed for diagnostics because we were waiting to hear from you! When the tow truck showed up, we got the driver’s name and contact number to find out what was happening. We then texted you, and it was a short time later that you called us and were upset for not letting your vehicle go. We immediately called the tow truck driver, he answered, and we told him that he could come get it now. John, you are a busy guy, and it had been very difficult to get ahold of you. Your voicemail box was full, and your number is the only one we had to leave a message or text. We often waited a full day or more to hear back from you.  We take credit card payments over the phone all the time. Payment would not have held anything up had you just let us know what was going on. If you would like to talk about this, please give one of us a call when you have a chance.  Gina or Delbert, Shop Owners.


TP
Tony P.
Oregon
Chevrolet Silverado 1500
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
08/30/2017 Category: Service
Tony said the staff tried to oversell him. They tried to charge him over $300 for a part and he got the part himself for about $92.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

AR
Ariel R.
Hillsboro, OR
Subaru Impreza
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
12/02/2016
Service
Excellent

SB
Steve and Rebecca B.
Hillsboro, OR
Honda Civic Si
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
11/14/2018
Knowledgeable but Shady
I do not doubt these guys are highly qualified mechanics and can do a thorough job even for complex fixes. But they told me my timing belt was "wearing out on the edges" and needs replacing when in fact my car does even NOT HAVE a timing belt and instead uses a timing chain - which never needs replacing! Maybe you just can't trust anyone in the world of car repair... Prices are no deal either, they quoted $500 for a starter replacement that several other places do for $200-$250, with good warranties too.
Delbert T. from Z's Car Care responded on 11/15/2018

Steve and Rebecca, Wow - not sure where the misunderstanding happened.  We reviewed our inspection dated 10/30/18, and it was noted that your vehicle was not equipped with a timing belt! We pride ourselves on our honesty and ethics, and only install quality parts that we can stand behind for our 3 year 36,000 mile warranty.  Our technicians are top notch, and thank you for recognizing that.  Call us if you have any further questions.
Delbert and Gina


AH
Anna H.
Hillsboro, OR
Chrysler Town & Country
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
08/30/2017 Category: Service
Anna said the prices were comparatively high. She will probably not go back to this business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DF
Douglas F.
Hillsboro, OR
Ford Mustang
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
02/20/2019
Knowledgeable and fair prices
Z’s customer service is great. When you need it they’ll work you in even when they’re very busy. They let you know what’s going on with your car. The technicians have knowledge and experience with a lot of different vehicles, and their prices are fair.

RL
Rick L.
Forest Grove, OR
Subaru Forester (Natl)
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
09/26/2018
Friendly folks. Need to provide zero mistakes.
Pretty good visit this time. Tech left job undone causing terrible odor in cabin. A little disappointed this time.

DJ
Dervin J.
Hillsboro, OR
Dodge Grand Caravan
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
08/25/2018 Category: Service
Spoke with Sheena. She said this business was good.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CB
Chris B.
Carlton, OR
Hyundai Veloster
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
08/23/2018 Category: Service
Chris said he was surprised at the amount of the bill at the end.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DH
Doug H.
Portland, OR
GMC Sierra 1500
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/23/2018 Category: Service
Doug said the service took longer than anticipated and it was more expensive than competing businesses.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

BG
Brian G.
Hillsboro, OR
Subaru Outback
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
04/13/2018 Category: Service
Brian said the service was a little pricey. They are friendly, and the people are forthright.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DH
David H.
Banks, OR
Mazda CX-5
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
02/22/2018 Category: Service
David said he would recommend this business.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

MS
Marc S.
Beaverton, OR
GMC Pickup
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
01/10/2018 Category: Service
Marc said the business had a bit of a wait, and the parking lot was kind of hard to access.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DM
David M.
Hillsboro, OR
Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
12/31/2017
75000 service
After missing my first appointment, which they did not give me a bad time about, they got me quickly. The friendly service people handled me and the car well.

RJ
Robert J.
Oregon
Lexus RX 400h
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
12/14/2017 Category: Service
Robert said the service was great and excellent.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

MG
Mary G.
Oregon
Chevrolet Sonic
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
11/28/2017 Category: Service
Mary said the staff was able to get her in quickly. They were friendly.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

KT
Keith T.
Oregon
Ford Pickup
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
11/28/2017 Category: Service
Keith said the customer service was great. Everything was done correctly.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

HR
Heather R.
Oregon
Volkswagen Jetta Sedan
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
11/15/2017 Category: Service
Heather said this business provided good service but it was not the best.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

RS
Robert S.
Hillsboro, OR
Subaru Forester (Natl)
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
10/19/2017 Category: Service
Robert said this business did a good job.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

RE
Roger E.
Hillsboro, OR
Hyundai Santa Fe
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
10/06/2017
frliendly service
Very professional. Car was done when they said it would be.

Displaying Review 1 - 20 of 284 in total