Overview

Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5Overall Rating 4.86/5rating 4.86

600 Reviews

98% Would Recommend
Latest Review about 14 hours ago

Reviews


GC
GEORGE C.
Richmond, VA
Acura TL
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/10/2016
Awesome job
EuroTune confirmed my appointment over the phone. Sent me an email and a follow up reminding me of my appointment and took care of my inspection faster than Jimmy John's can deliver a sub.. They were polite and explained afterwards there were a few things they could address for me, but didn't require me to actually spend money to get my inspection (they weren't digging for money). I'll be back.

RB
Ronald B.
Virginia
Mercedes-Benz SL550
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/10/2016 Category: Service
Ronald said the business did what he asked, professionally and promptly.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

BA
Bob A.
Virginia
BMW 528i
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/09/2016 Category: Service
Bob said Daniel explained everything to him and he did a thorough job on the test.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TH
Tom H.
Midlothian, VA
MINI Cooper
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/04/2016
First class world class!
I've never felt comfortable with mechanics and service centers in the past. I often felt taken advantage of and even lied to. Not to mention even feeling ripped off for services rendered. Daniel, David, and staff have akways made me feel confident in my service needs and that I am receiving a fair price for needed services and parts. I completely trust them with my auto needs. Thank you and I wish you continued success and growth.

SG
Shan G.
Chesterfield, VA
Volkswagen Passat
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/03/2016 Category: Service
Shan said they are very honest and prices are reasonable.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

KH
Kevin H.
Richmond, VA
Mercedes-Benz C300
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
03/03/2016 Category: Service
Kevin said this business did a good job and he appreciated them giving him a discount on a defective tire even though the manufacturer would not.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DJ
Deadra J.
Richmond, VA
BMW X3
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/01/2016
Excellent customer services
Yes, services is fast & detail

RL
Randy L.
Chesterfield, VA
BMW 545i
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/01/2016 Category: Service
Randy said they had good service.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

CS
Chris S.
Virginia
Mazda MPV
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/01/2016 Category: Service
Chris said they got him in rather quickly and the service was great.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TB
Tamia B.
Richmond, VA
INFINITI EX35
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
03/18/2019 Category: Service
Tamia said that the facility's communication was off. She does not recommend them.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

SM
Skip M.
Fort Lee, VA
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
12/21/2018
FIND A MERCEDES DEALERSHIP
FIND A MERCEDES BENZ DEALERSHIP PLEASE
David D. from Eurotune LLC responded on 12/21/2018

Mr. Mohead, I am sorry for the negative experience you had at our shop. When your car was towed in on August 22nd of this year, it did not start. We found that your communication network was down in the vehicle. We found water/moisture intrusion on the floor boards causing corrosion in the can bus connectors located in that area. This was knocking down the computer communication network in the vehicle. We replaced the can bus connectors that were corroded and cleared your clogged sunroof drains that were ingressing water into the vehicle. After we replaced the can bus connectors,  the vehicle started. That was four months ago. You never contacted us that you were having starting issues again with the vehicle. You picked up the vehicle starting. How are we to know that you are having issues with the vehicle if you never let us know? Please contact me at 804-562-9381 and we can go over what we found four months ago versus what the dealership did recently to repair your vehicle. Mercedes Benz vehicles are highly engineered vehicles which come with them high maintenance repairs and costs. 
Thank you, 

David Devereaux

Daniel Heindl
Owners
804-562-9381

LS
Lenny S.
Midlothian, VA
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
10/10/2018
Lying thieves
I own a 2002 Mercedes S430, I've had it for several years. I use Rick at Wallace Automotive in Midlothian for service. They are great to deal with and Rick is excellent. My ignition switch has been giving me trouble for almost 1 year. 2 weeks ago the ignition locked again. On a coded part like this Mercedes only gives a couple options, Euro tune being 1. Once they received my car they unnecessarily replaced my battery, battery was fine when it left my house an alternator for $1100. The mechanic told me the ignition switch was fine!! 10 days later I am at Mercedes replacing the ignition switch, car started acting up the same evening it was returned to me. These people trashed my things in the trunk, stole my dipstick and my money. If you have any sense at all STAY AWAY
David D. from Eurotune LLC responded on 10/10/2018

Mr Satisky, Two weeks ago your vehicle was towed to us. You demanded that we install an ignition switch. When asked why you wanted to us install this, you said because it wouldn't start. We informed you that ignition switch problems on 220 chassis Mercedes are highly unusual and advised that we need to perform a diagnosis. You accused us of being deceitful at this point. We offered to have your vehicle towed elsewhere. You declined this offer. Against my better judgment, I decided to look at your vehicle free of charge. I noticed that the battery was completely dead. I tested your dead battery. It tested bad. We jump started your vehicle. It started right up-no issues with the ignition switch were noticed. We advised you that you need a battery. You approved this work. I then tested you alternator and noted that the alternator failed a load test-this test is common practice after replacing a dead battery. We told you that this may be a reason why your battery failed so soon. You left the day that we replaced the battery with no issues. You decided to replace your weak alternator. We did this work. After you picked up your vehicle you called us screaming and cursing about a light that was on in the vehicle. We tried to talk to you over the phone about the light you were talking about, but you could provide us with no information. We advised you that we would be happy to look at your vehicle again, but you refused. We tried calling you back to resolve your issue after you left berating and insulting messages on our voice mail. You have not responded to any of our efforts to help resolve your issue. Screaming and cursing at people that provide you service is not anyway to resolve issues. By the way-I noted that your washer fluid reservoir cap was missing and your dipstick handle was broken before I did any work to your vehicle. I did not trash anything in your trunk and even replaced your missing battery vent tube that was gone. I stand 100 percent behind all of my work that is done here. Some people are not easy to deal with and you are certainly one of them. I wish that I could post the recordings of your voice mails and phone calls that you left us. People would see how difficult you were. Once again, we never charged you for any diagnosis. Is it possible that you have a faulty ignition switch? Yes it is, but you also had a bad battery and a weak alternator. If you have any questions and want to talk about this reasonably, feel free to give me a call.

Daniel Heindl
Owner
804-562-9381

Verified Customer
Mercedes-Benz S430
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
09/19/2018
Don’t really know what they are doing!!!
This place is a major rip off!! You take your car for one thing to get fixed and then other things start to go with your car. I guess so you can come back and spend more money.
David D. from Eurotune LLC responded on 09/19/2018

Mr. Sampson, I do apologize that you had an unfavorable experience with us. Unfortunatley, with higher mileage (250,000) 18 year old Mercedes Benz vehicles such as yours, they require higher levels of maintenance and repair. We worked diligently with your warranty company to have issues repaired on your car, but they do not cover certain items. We tried to be clear with you that on older vehicles with air ride suspension, older components do tend to fail one after the other. This is inherent of the design of air ride suspension on vehicles. I looked back on recommendations that were done on your vehicle when we first saw it at the end of August and saw that we noted that the engine fan was quite loud and that your ac compressor is leaking freon. These were original issues that you brought your vehicle in for. Your warranty company told us they do not cover these items at this time. There is nothing we can do when they deny coverage. If you have any questions, please do not hesitate to call me.
Regards,
Daniel Heindl

David Devereaux
Daniel Heindl
Owners
804-562-9381

EH
Edward H.
Virginia
FIAT 500
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/06/2018 Category: Service
Edward said that he was very pleased with the kindness of the staff and the prompt service but felt the costs of labor were too high for the work done.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

MC
MIGUEL C.
Drakes Branch, VA
Volkswagen Passat Wagon
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
03/01/2018
great shop
Quick turnaround with diagnostic, clear and professional description of issues super helpfull staff

JT
Jorge T.
Richmond, VA
BMW 5 Series
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
10/30/2017 Category: Service
Jorge said this business was way too expensive. They charge more than other unspecified dealerships.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
David D. from Eurotune LLC responded on 11/06/2017

Mr *****, I apologize that you were not satisfied with estimates that you were provided with. We try our best to provide our customers with  accurate and affordable prices. Older BMWs require lots of maintenance. Since these older cars are made with a majority of plastic items in the coolant system, we usually recommend that you replace any of these components that look old or worn. This saves you money down the road and could possibly save your motor from taking a catastrophic over heat. Trust me, I know from experience on BMWs I have personally owned. If you have any quesions regarding the estimates you were provided, please dont hesitate to contact David or I at 804-562-9381.
Thank you,

David Devereaux
Daniel Heindl
Owners
804-562-9381

JM
James M.
Virginia
BMW 5 Series
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
08/07/2017 Category: Service
James said this business told him his vehicle was ready and when he got there his vehicle wasn't ready.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

DH
Dionne H.
Virginia
Jaguar S-Type
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
03/11/2017 Category: Service
Dionne said the customer service at the business was good. However, the price and labor were too expensive. She said the hose on her vehicle was fine when it was taken in for service. The employees had repaired the coils by putting a sealant on it and in the process, they accidentally cracked the hose. The employees put some glue on it to fix the damage. She returned to the facility to let them know that she knew what they had done, and was not happy that they did not tell her about it during the first visit. She stated she would not recommend this business but she would go back if something happened to her coils again.
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.

TB
Terrence B.
Boydton, VA
Mercedes-Benz S500
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
01/14/2017
2001Mercedes Benz s500
Brought my car to Eurotune several times for the same problem that wasn't fixed properly the first time. I missed days of work regarding this problem. My car has to come back because the part that was replaced is still giving me problems.

JP
JOSEPH P.
Midlothian, VA
Jaguar XJ6
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
12/03/2016
Great Service
I really appreciate the expertise and great service I get with my vehicles at Eurotune.
I do, however, have a little problem with the prices you are charging for parts installed. The ignition coil replaced on my 97 Jag XJ6 retails for $65.98 (Bosch OEM) and I was charged $133.60 which is nearly DOUBLE the retail price. I understand you making some profit on the parts but 100% margin is a lot!
When Customers are treated fairly, then come back. When they are not, they go elsewhere.