Overview

Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5Overall Rating 4.9/5
4.9

(626 Reviews)

ReScore Reviews™ (2)

ReScore
Overall Rating 4.5/5Overall Rating 4.5/5Overall Rating 4.5/5Overall Rating 4.5/5Overall Rating 4.5/5
Original
Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5
100% Would Recommend
Latest Review about 18 hours ago

Reviews


JC
Joe C.
New York
Chevrolet Cobalt
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
10/16/2015 Category: Service
Joe said the business called him back and explained in better detail what the code really meant and they pinpointed the issue. He also said they will be refunding at least 50 percent if not all of the money he paid.

Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5
10/16/2015 Category: Service
Joe said the business gave him a code rating he already had for the engine light issue he was having with his vehicle. They charged him a $100 and did not really do anything. The person who helped him did not really explain what the code meant and seemed unsure when answering questions.
John P. from Plony's Auto Merchants Ltd responded on 10/22/2015

Joe, thank you for the opportunity to further explain the problems going on with your vehicle and also to provide you with a better understanding of the repairs that are needed. We look forward to servicing your vehicle in the future.


LK
Lloyd K.
Cicero, NY
Toyota Camry
Verified Customer
Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5Overall Rating 5.0/5
11/28/2014
Corrected Review Rating
This corrects my previous review rating; misread the Star rating. The mechanic answered all questions in a professional manner; work was done in a quality manner. Plony Auto Merchants was high in quality customer service

Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5Overall Rating 1.0/5
11/28/2014
Good service
Experienced good auto service and customer service. Answered questions and made suggested recommendations in a professional manner.
John P. from Plony's Auto Merchants Ltd responded on 12/04/2014

Thank you Lloyd, we appreciate your business.


SB
Sadie B.
Cicero, NY
Nissan Altima
Verified Customer
Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5
10/21/2019 Category: Service
Sadie said the business did quick work. The issue is, they were supposed to give her estimates for tires and brake pads. They have never called her back, as of yet.
John P. from Plony's Auto Merchants Ltd responded on 10/22/2019

Hi Sadie, We apologize you were not completely satisfied regarding your recent experience with us. Our previous attempts to reach you were not successful and we will be happy to try again or please call us at 315 699 3900 when you have a chance.


GW
Gary W.
Brewerton, NY
Chevrolet Silverado 1500
Verified Customer
Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5
06/21/2018 Category: Service
Gary said a stud was stripped on a wheel and they are making him pay for it. He doesn't believe it is his fault. He has been a customer for 15 years and this has never happened before.
John P. from Plony's Auto Merchants Ltd responded on 07/13/2018

Gary,
Thank you for taking the time to speak with me over the phone.   We are glad we were able to resolve this for you. You are a valued customer and we look forward to seeing you soon. 
Thanks again Gary,
John Plony


DV
Daine V.
Cicero, NY
Chevrolet HHR
Verified Customer
Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5
03/04/2017 Category: Service
Daine said they were pretty good but the overall experience was average.

FB
Fred B.
Cicero, NY
Mercury Grand Marquis
Verified Customer
Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5
06/03/2016
Absurd
Parking brake not working, To be charged 5.5hours for this is aburd. The cables were not frozen. The levers somewhat not working well. In order for the parking brake to work the foot pedal has to.be push nearly to the floor. So the rear brake shoes were not properly adjusted. I asked what the charge for gear oil.for and the anwer was they had probably remove the rear axle. I was also told over the phone that this job wasn't exactly there favorite job. The levers were not completly frozen as I myself freed them up. The cable was working . I just couldn't. Get the parking brake to.hold. My summation of this the job was very costily and the work.done was the best for what i.paid for.
John P. from Plony's Auto Merchants Ltd responded on 06/16/2016

We have spoken with Fred requesting him to come in to discuss his concerns therefore allowing us to provide a solution to improve his satisfaction. We are committed to providing excellent service and appreciate the opportunity to resolve this.


CV
Cheri V.
Cicero, NY
Nissan Maxima
Verified Customer
Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5Overall Rating 3.0/5
10/17/2014 Category: Service
Cheri said this business did some repairs to her vehicle and now it shakes when she drives it.
John P. from Plony's Auto Merchants Ltd responded on 10/30/2014

Cheri, Please call us for an appointment so we can recheck the balance on your rear tires. We look forward to hearing from you soon.  Thank you


BJ
Bill J.
Cicero, NY
Mercury Sable
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
02/07/2020 Category: Service
Spoke with Ed. He said the service was good, they were quick and fixed the issue.

Verified Customer
Cicero, NY
Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
02/05/2020
Service
Took my son's car in for inspection and was a good experience. Kind, helpful. This is the second time had taken the car in for service. So far very happy.

DC
Dave C.
Cicero, NY
Subaru Forester (Natl)
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
12/03/2019 Category: Service
Dave said he was happy and pleased with what this business did.

JC
Jim C.
New York
Toyota Camry
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
11/21/2019 Category: Service
Jim said the business has always provided good service, at a reasonable price and he is really happy with them. On his most recent service, they didn't get the tires he needed on time. He did get them installed eventually.

DH
Dan H.
Liverpool, NY
Subaru Outback
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
07/23/2019 Category: Service
Dan said the business provided very good service. He added it was a great place to get a vehicle repaired at an honest price. However, he said it took a little longer for the repairs because of a parts delay.

PD
Patricia D.
North Syracuse, NY
Honda Accord Cpe
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
11/28/2018
2012 Honda Accord Oil Change
Staff was very courteous and explained everything after service was completed; waiting area was warm and clean.

RP
Ralph P.
Cicero, NY
Nissan Frontier
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
11/24/2018
discounts applied you were not aware of
Took to long for my oil change. I had a 9am appointment and my truck wasn't done until 11:30am.

GR
Greg R.
Cicero, NY
Lexus GS 350
Verified Customer
Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5Overall Rating 4.0/5
10/31/2018 Category: Service
Greg said he was not able to speak with the staff. The business was not open when he dropped his vehicle off at 9am.

Displaying Review 1 - 15 of 626 in total