Overview

Overall Rating 4.4/5Overall Rating 4.4/5Overall Rating 4.4/5Overall Rating 4.4/5rating 4.4
4.4

( 342 Reviews )

ReScore Reviews™ (15)

ReScore
Overall Rating 4.3333293/5Overall Rating 4.3333293/5Overall Rating 4.3333293/5Overall Rating 4.3333293/5rating 4.3333293
Original
Overall Rating 2.0/5Overall Rating 2.0/5rating 2.0rating 2.0rating 2.0
88% Would Recommend
98% Business Response
Latest Review 21 days ago

Reviews


Verified Customer
Norwich, VT
2017 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/28/2019 Category: Service
Very good service.
Fast professional service.
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 10/29/2019

Hi Richard thank you so much for the nice review. We appreciate your business. i will pass it along to all employees and we look forward to seeing you at your next visit. 


JM
J0 Hn M.
White River Junction, VT
2019 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/28/2019 Category: Service
Work was done in a timely fashion and everything to my satisfaction.
Everything was clean and orderly and the clerk was very attentive to my needs.
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 10/28/2019

Hi John, thank you for the feedback it's greatly appreciated. I will pass this on to everyone. We look forward to seeing you at your next visit!


JS
Joel S.
Brownsville, VT
2007 Hyundai Santa Fe
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
10/22/2019 Category: Service
Good service and pleasant people
I brought in my 2007 Santa Fe Hyundai to have some routine maintenance done and I also had been hearing an “unknown clunk” up front when on rough roads. They diagnosed it and obtained and installed the parts efficiently, and I was on my way home sooner that I would have thought!
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 10/23/2019

Hi Joel, thank you for the nice review, I will pass it along to my staff. We look forward to seeing you on your next visit!


JS
Jeanne S.
White River Junction, VT
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
10/16/2019
The Nightmare Continues
My car was diagnosed with a failing engine (the dreaded Elantra Piston Slap). I had to push hard to get them to put together a repair plan for me (many phone calls). Then I had to push to get any of the repair covered by Hyundai. Then I had to push again to get a rental covered. Ultimately, after MANY phone calls, I was promised that I would pay $1,200 for the engine rebuild (20%) and that all of the rental would be covered. The repair took about 2 months and after I was already in a loaner car, with my car in for repairs, I was told I had to return the loaner car and go into an Enterprise rental. Then, while at Enterprise, I was informed that I would have to pay for the Enterprise car and then be reimbursed afterwards. I felt stuck at that point and like I didn't have other options, but I was also blindsided by this new (although temporary expense. I was in the Enterprise car for nearly a month and my credit card was charged immediately after I returned it and finally got my own repaired car back. I was charged nearly $1,300 for the repairs (instead of the quoted $1,200) and told I would have to wait for reimbursement on the rental car, which cost me nearly $800 . I have called repeatedly and been given a new story every time and still have yet to be paid back for the rental! I got out of the rental and got my car back in July and it's now October and I still have not been reimbursed for the rental.

I have taken good car of my car with regular oil changes. The engine failed at just 59,000 miles. I feel that I should never have been expected to have to pay out on such a massive manufacturing defect as this engine failure, much less be given false promises and be put through the ringer over and over again to try to get a functioning car. Every time I call it's a whole new excuse and another promise that things will be taken care of. This is starting to feel truly fraudulent! I told them at the very start that I could not afford to pay out thousands of dollars on repairs and rentals and I was promised multiple times that they would figure something out. I feel coerced into paying more than I could afford or was told it would cost and I see no hope of getting resolution. At this point, even if I get reimbursed for the rental itself, that won't cover the credit card interest fees and all the hours of time, stress and hardship this has caused me.
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 10/16/2019

Jeanne, Based on an email you sent earlier today, I have already started the process of untangling the releif you've been seeking and as described in your comments.  It would be helpful in you could contact Hyundai Customer Service directly (800-523-4030) as I send a copy of our communictions to our Hyundai Fixed Operations Manager (DFOM) in an effort to seek his assistance.  When you call customers service, if you haven't already done so, they will provide you a "case number".  If you have a case number or get one after calling, can you provide that number to me via email so I can communicate directly with Hyundai Customer Service on your behalf?  I apologize for the inconvenience and frustration you've experienced.  As you know, based on my return email to you earrlier today, I've asked Jennifer McAllister to help me and Hyundai Customer service by bringing you up to date on the status of the issues you've referenced in your survey.  Unbfortunately, Erika German is no longer a member of the customer service staff.  I want to thank you for providing Jennifer, me and our Hyundai DFOM to address your concerns to your ultimate satisfaction.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 10/19/2019

Jeanne, Can you confirm if HMA will be reibursing you for the rental charges you paid Enterprise?  If not, I will contact our DFOM Monday morning on your behalf.  In any case, I hope you have great weekend.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 10/23/2019

Hi Jeanne, I'm happy to announce good news: HMA has authorized a $760 reimbursement of the of the $776.71 you paid for your rental car from Enterprise.  When I process payment on or about the 10th of November, I'll include a coupon for a complimentary oil change.  I want to thank you again for your patience and look forward to seeing you when your Hyundai needs it's next oil change.  If you have any questions please let me know.  Rick

Richard MacLeay

White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

MB
Michael B.
Quechee, VT
2017 Hyundai Ioniq Hybrid
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
09/20/2019 Category: Service
wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/20/2019

Hi Micahel, I am sorry you were not 100% satisfied with your service I will review this with my team and try to improve on your comments. I hope you would give us a chance to earn your business back. 

RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 09/21/2019

Michael, In April of this year you had informed us of a concern regarding your Ioniiq fuel economy.  At that time I asked you to contact Hyundai Motors America customer asistance line.  My records indicate that at that time HMA set-up a case number to address your concerns, #15435979.  Unfortunately, I can not at thist time determine if HMA addressed your concerns to your satisfaction.  If not, I'm curious if the frustration you expressed in this survey is related in some way.  If yes, I'd like to have HMA contact you with your approval.  I certainly apologize that the recent repair was complicated by parts availablity.  Please let me know if you would like me to contact HMA on your behalf.  I thank-you for taking the time to make us aware of your overall concerns.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 10/11/2019

Michael, I understand that you have concerns regarding the decision to resurfaced rotors vs. replacement during your last visit. I'd like to take this opportunity to let you know that it's the recommendation of Hyundai, as is the case with automotive industry standard practices, to face or turn rotors prior to replacement.  Below is a link to a short video from Pro-Cut Industries located in Lebanon, NH that explains the reasons to face rotors vs. premature replacement.  I hope the video is helpful.  https://www.youtube.com/watch?v=b5T9GEL9Avc&feature=youtu.be
Please let me know if you would like to discuss in greater detail either by email, phone or in person.  I hope you have a good weekend.  

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 10/13/2019

Michael, Thank you for letting me now that you thought the facing of the rotors was not your choice and that the surface of the rotors are a "mess".  If you can allow us to inspect the rotors, and if they have not been faced to the highest industry standards I will provide you a full refund for that resurfacing.  I look forward to having the opporunity to inspect the rotors as we want to make every effort to have you satisfied with your service purchase. I hope you have a good day. Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

Verified Customer
Claremont, NH
2017 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
09/10/2019 Category: Service
They kept us informed of everything that was going on.
The managers and service staff here were very professional and were always keeping us assured on what was going on with our car. They went above and beyond with helping us. They made us feel at eased that we were having them fix our car. We are so glad that Manchester Hyundai was there to fix our car, because when it was at a different dealership they were telling us that it needed a very big job done and was going to be very expensive to fix and that wasn't the case at all. We are so thankful that they were here for us, the people that work at the Manchester Hyundai dealership the managers and the people that serviced our car are awesome. We have and will be letting everyone we know about how incredible they were. This was our 2nd vehicle that we purchased from this dealership and we will be definitely going back for our next one. Thank You!!!
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/17/2019

Hi "M"thank you for the great review I will pass it along to the staff. We look forward to seeing you again soon. 


JG
Jennifer G.
Hanover, NH
2013 Hyundai Santa Fe Sport
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
09/02/2019 Category: Service
Thank you!!
H-WRJ fit me in quickly and efficiently to update my car for recall. Very appreciative!!
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/17/2019

Hi Jennifer thank you for the nice review I will pass it along to my staff. We look forward to seeing you again. 


CS
Clara S.
Sharon, VT
2012 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/30/2019 Category: Service
closes Hyundai
the only thing that didn't make me happy that they didn't make sure that the hood was completley shut
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/20/2019

Hi Clara, thank you for the review, we appreciate the 5 stars. Thank you for letting us know about the hood, I will review this with my team. We look forward to seeing you again!


MS
Mike S.
Bradford, VT
2015 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/27/2019 Category: Service
Great service
Reliable, knowledgeable and friendly staff.
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/20/2019

Hi Mike, thank you for the review we appreciate the kind words I will make sure to pass it along to the staff. We look forward to seeing you next time!


KS
Karen S.
Lebanon, NH
2012 Hyundai Elantra
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/27/2019 Category: Service
Great service
I recently brought my Hyundai elantra in for a 64 thousand mile check, Rodney at the service desk was very professional and kind, the work was done that day and I was kept informed on length of time and cost
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/20/2019

Hi Karen, thank you for the kind words I will be glad to pass it along to the staff. We look forward to seeing you again!


Verified Customer
Canaan, NH
2018 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
08/27/2019 Category: Service
Service manager sucks!
Horrible staff, can’t fix things correctly!
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/28/2019

I apologize for your experience and agree that the replacement of the handle unpainted is completely unacceptable.  I understand that arrangments have been made to paint the handle black.  I will review your candid comments regarding staff with the individuals involved as they appear inappropriate and unprofessional in nature, for that fact I apologize as well.  I will follow-up with you once I can confirm the scheudling date for the painting of the handle.  Thank-you for providing me this opportunity to address your concerns.  Rick

Richard MacLeay

White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/28/2019

I understand that you were informed that the painting of the door handle black was not a matter of warranty.  In fact, that is not the case.  Please let me know if you'd like to arrange the painting of the door handle or if you will have that work performed at another Dealership.  I apologize again for the unprofessional manner in which your repairs were handled and the mis-information you received.  I hope that you provide us the opportunity to paint the handle so you don't have to be further inconvenienced.  If it would help, I can send a driver to pick-up your Tucson at a location convenient to you.  That driver will drop off a loaner car for your use while we have the handle painted and installed.  If that idea works for you, please let me know what day/time and location works best for you.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

Verified Customer
Woodstock, VT
2016 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
08/24/2019 Category: Service
Meh
I think they need more help because the service manager seems really disorganized.
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/24/2019

Thanks for completing the online survey.  I will confirm the ETA of the parts needed to finalize repairs on your Tucson.  I apologize for the delays in receipt of those parts in a timely manner.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/24/2019

Hi, I can confirm that the parts are on order with an ETA of Wednesday.  As our 1st delivery of parts from Hyundai is on Tuesday morning, there is a possibility of arrival on that day.  In any case, I'll follow-up with you on Tuesday to provide you a status update as of that day.  I hope you have a good weekend.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/28/2019

Hi I will be checking on the ETA of parts for you today.  Once I know that status I will confirm.  I hope you have a gread day.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/28/2019

Hi, I've been able to confirm that part needed to complete your repairs have arrived.  If not already arranged, please contact Erika (802-478-0700, ext. #109) to schedule installation.  I will follow-up with you once the repair is complete to see if everything ended up satisfactory.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 10/19/2019

Hi, It's been a month or more since we finalized the repairs on your Tucson.  I was just following up to confirm the work was performed to your satisfaction.  If no, I'd appreciate hearing from you to provde us an opportunity to correct any lingering mechanical issues.  If yes, that fact pleases me and we look forward to seeing you again when the need for additional preventative maintenance arises.  I hope you have an enjoyable weekend.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

WL
William L.
White River Junction, VT
2013 Hyundai Sonata
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/23/2019 Category: Service
Staff
Fixed right first time.
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/20/2019

Hi William, thank you for the kind words I will pass it along to the staff. We look forward to seeing you next time!


RS
Robert S.
Quechee, VT
2013 Hyundai Elantra Gt
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
08/21/2019 Category: Service
Tell me the truth
My vehicle was put in for a horrible noise. The mechanic figured the problem immediately. I was told they had to order parts it would be done in a couple of days. No problem. I received a call two days later. Another problem, I said no problem fix it, how long will it take. I was told by the same person another couple of days. Weekend came no car, called Monday, was told by different person it would be ready that night. it wasn't. this was said to me by that same person until Friday, by then I was completely out of my mind. finally talked to someone that knew what was really happening to my vehicle. I was being lied to for the week. WHY WASN'T I TOLD THE TRUTH TO BEGIN WITH. Because the person I talked to the second week was incompetent.
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/21/2019

Robert, Thanks for taking the time to share your comments regargin your experience.  I can confirm at this time that Melva is no longer on our staff.  That said your kind words for Rodney and Erika are greatly appreciated.  I apologize for any frustration Melva may have caused you, but want you to know that your patronage is important to us and we all look forward to the opportunity to provide your Elantra the preventative maintenance it will need in the future.  Understanding your angst regarding Melva, can you let me know if the final repairs to your Elantra cured the mechanical problems being addressed?  Thanks, I hope you have a good evening. Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

DB
Dawn B.
Waterford, VT
2018 Hyundai Santa Fe Sport
Verified Customer
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
08/08/2019 Category: Service
dealership sucks
sucks
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/09/2019

Dawn, Unaware of the specifics of the repairs our staff performed on you Santa Fe or the specific complications that occured to cause you what appears to be great frustration, I will review the repair to day and follow-up with you by phone or email today or on Monday.  Thank you for providing us an opportunity to address your concerns as our goal is your complete satisfaction.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/09/2019

Dawn, I now understand that you frustration is a result of the two break downs that occured after the Dealership performed a reprograming recall from HMA.  I have notified HMA of our frustration and ask you, if you haven't already done so, to call Hyundai Customer Service at 800-633-5151 to register your disastisfaction with HMA directly.  When you call the customer service agent should provide you a case number.  Can you provide me a copy of that case number so I can provide it to my District Service Manager from Hyundai?  I will follow-up with you once I've made that latter contact.  I apologize for the inconveience that you've experienced, I hope that I can reestablish your trust in the Dealership moving forward.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/09/2019

Dawn, Understood, unfortunately we are out of properly insured cars for loaner/rental service and the local rental car agencies have been very low on availability.  For that fact I apologize.  One option in the future is to rent a car from any local rental car agency and Hyundai will reimburse up to $38.00 per day.  The best way to assure reimbursement is for us, or you, to call the customer service number and request direct reimbursement from Hyundai.  Direct reimbursement from Hyundai will take less time than waiting for the Dealership to reimburse as that process can take 30 to 45 days.  In the future, we’ll be expanding our fleet of service rentals which would eliminate, subject to availability, the rental of a car from the local rental agencies.  You mentioned in your survey that no one explained what caused the break downs; attached are copies of the last two repairs.  The 1st break-down required the replacement of a sensor wiring harness.  The 2nd repair required the replacement of the sensor.  Thank you for connecting with me and sharing your concerns.  I will do my very best in the future to assure that our staff always recommends to customers with the same experience to contact Hyundai customer service (800-633-5151) for information and help with things like rental cars.  Let me know how I can help from this point forward.  I hope you have a good afternoon and evening.  Rick

 Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

From: Dawn Beliveau <lilbeliveau@gmail.com>
Sent: Friday, August 09, 2019 1:31 PM
To: Rick MacLeay <rmacleay@thecarstore-vt.com>
Subject: Re: RICHARD D MACLEAY from White River Hyundai has replied to your SureCritic review

 My other issue is I had no car I had to rely on other people which is so wrong I have a new car and you could not supply me with the car to use

RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/09/2019

Dawn, I apologize that I didn’t notice that you sent me two emails, as you know I responded to the 2nd of two earlier.  I agree that the service advisors need to keep you and all other customers up to speed as to the progress of determining the cause of mechanical failures and the cure.  In your case, during both break-downs, the cure required the ordering of parts which are not always available in a timely manner.  Additionally, complicating the situation, two of our customer service staff [of only three] were on vacation or out with family emergencies for ten days during the time period your vehicle was being repaired.  This latter fact made it very difficult for the lone customer service advisor to keep up, for that fact she and I apologize.  We appreciate your business and hope that we can have an opportunity in the future to re-earn your trust.  With that goal in mind, please bring this email in during your next service and receive a no charge oil change.  Thanks again for giving me this opportunity to openly communicate with you.  Again, I hope you have an great evening.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

From: Dawn Beliveau <lilbeliveau@gmail.com>
Sent: Friday, August 09, 2019 1:23 PM
To: Rick MacLeay <rmacleay@thecarstore-vt.com>
Subject: Re: RICHARD D MACLEAY from White River Hyundai has replied to your SureCritic review

I have a case number and I talk to them and I will give it to you the next time I’m home right now I’m not home but my first rations a lot has to do with your dealership nobody contacted me for what was going on and how long it would be never told called me to tell me my car was ready I got no communication from your dealership and it sat there for a week and then I sat down for another week I had to call you that’s not customer service

RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/22/2019

Dawn, Just checking in to see if the Sante-Fe is operating to your satisfaction and if not to offer my assistance.  I have been in touch with our Hyundai District Fixed Operations Manager who indicates that Hyundai Customer Service has beeen in contact with you regarding your concerns.  If that is not the case and/or if that service has not been address those concerns please let me know and I'll do my best to help.  Thanks, Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 09/21/2019

Dawn, I understand from recent commucniations that you were continuing to experience drivability isssue with the Santa-Fe.  I'm hoping that is no longer the case, if not please let me know so I can communicate with our Hyundai DFOM (district fixed operations manager) on your behalf.  Otherwise, if everything has retunred to normal, I'm glad.  I look forward to hearing from you and hope that you have a good remainder of your weekend.  Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700

HF
Henry F.
Lyndon, VT
2019 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
08/07/2019 Category: Service
Friendly
Friendly and fast service!
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/30/2019

Hi Henry, thank you for the review, we appreciate the feedback. We look forward to seeing you at your next visit. 


VL
Valerie L.
White River Junction, VT
2012 Hyundai Accent
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/05/2019 Category: Service
Good Service
Very speedy repair and friendly people
JENNIFER M. from White River Hyundai responded on 09/30/2019

Hi Valerie, thank you for the review, I am glad to know our team went above and beyond for you. We look forward to seeing you next time. 


Verified Customer
Hartland, VT
2013 Hyundai Santa Fe Sport
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
08/02/2019 Category: Service
Repair on short notice
Long weekend trip in jeopardy due to warning light coming on. Dealership went beyond what we expected and was able to get auto in at the end of the day for service and repair.

Verified Customer
White River Junction, VT
2017 Hyundai Tucson
Verified Customer
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
07/31/2019 Category: Service
Fast professional service.
Always great service.

GS
Geraldine S.
Okatie, SC
2019 Hyundai Kona
Verified Customer
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
07/29/2019 Category: Service
its disturbing not to be offered a complete serviced car back
incled in titleud
RICHARD D M., General Manager from White River Hyundai responded on 08/15/2019

Geraldine, I apologize for not finding the time to thank you for taking the time to participate in our online survey on 7/29 after having your Kona serviced on 7/24/19.  Can you clarify your comment that you were disturbed by the fact that our staff did not offer a complete service?  Was the fact that we don't offer car washing services the reason for that comment?  If yes, we aploogize as there is an automated car wash next door that could have been suggested.  If no, can you let me know what service your referencing in your comment?  We appreciate your business and looke forward to having you visit the dealership again for preventative maintenace servicing of your Kona.  We'll work hard to assure that your next visit will be a five star experience! Rick

Richard MacLeay
White River Hyundai
General Manager
802-478-0700