The Auto Shop

Overall Rating 4.85/5Overall Rating 4.85/5Overall Rating 4.85/5Overall Rating 4.85/5rating 4.85

326 Reviews

99% Would Recommend
Latest Review 8 months ago

Review for The Auto Shop
NEWELL B. on 04/08/2015
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Dianostic Check of Front Struts on my Mazda"
I was less than satisfied with my experience, in that I felt I was excessively overcharged for the analysis that you did relative to the front struts on my Mazda
Vehicle: Mazda 6
Service Date: 04/06/2015
Review Created: 04/08/2015 03:43 PM
Jim a., Owner at The Auto Shop responded on 04/09/2015

Newell,   You are welcome to your view ,  the estimate you signed before we did anything was actually more than you were billed.  The time we spend with you and as well as the time we spend inspecting your car does have a cost.   Having said that you let me know what you think the charge should be.   You chose to have the repair done at another facility , if we would have done the service the inspection would have been waived.   You told my Service Manger that we were $300 higher than the dealer , I really don't see us being that far off there must be something we quoted that they may have not.   But again contact us so we can resolve this matter..

Thank You ,
Jim Barlogio 

Jim Barlogio
The Auto Shop