96% Would Recommend
Latest Review 8 days ago
Kurt A. on 11/15/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"The ONLY place to take your vehicle "
A repair shop that actually knows about service. Frank and his team have a deep knowledgeable of vehicles, complete their work fast, are down to earth and honest in what your transportation needs to be safe on the road. They treat everyone that walks through the door with respect and fairness. There is no team I would recommend more in the area, and I now have MANY family, co-workers and friends that go there too.
Vehicle: Ford Explorer
Service Date: 11/13/2017
Review Created: 11/15/2017 02:16 AM
Jessica L. on 11/10/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"The Shop Inc. Rocks! "
I have had the pleasure of visiting Frank, Kristin, and their team at the shop 3 times in the last week - for unrelated issues.

1) My driver side window, which had been making a terrible noise for months, broke and they quickly got me in to fix it at a cost that felt like a huge bargain!

2) The shifter, which also had been growing more and more stubborn for months, finally got worrisome enough for me to ask them to fix - and they worked efficiently to resolve the problem while I worked comfortably in their warm, clean waiting area on their wifi.

3) Coincidentally, the annoying little knob that turns on the seat warmer disappeared into the dashboard (at the beginning of the first cold snap for winter). I stopped in and Frank dismantled that piece of the dash, explored the problem, corrected it, and sent me on my way, free of charge - ALL IN 12 MINUTES!!!!!

The bottom line here is that The Shop Inc. is a great place to have your car cared for. Frank and Kristin set the bar high. They explain everything they are doing, they show evidence of issues that need to be repaired, and they treat people well. I don't expect I will ever take a car anywhere else.
Vehicle: Toyota Highlander
Service Date: 11/07/2017
Review Created: 11/10/2017 04:01 AM
Valued Customer on 11/08/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Excellent timely service"
Excellent timely service - great crew
Vehicle: Chevrolet Silverado 1500
Service Date: 11/01/2017
Review Created: 11/08/2017 04:46 AM
Michael S. on 10/20/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Service"
I called and made an appointment to have my bushing replace, I had the parts already. Was told by the gentleman that answered the phone it would be about $60. I said ok. It was dropped off the next day sat i the yard until I called to see if it was finished and the guy said oh that is thr truck just the yard we weren't sure who's it was. So, they couldn't fix it that day. I left over night and asked them to add a oil change to the service. My husband picked it up thr next day and the total bill was $200.00. That was a little more than the $60.00. Usually if snywhere else if the bill was over the original amount they would call the customer. Which they didn't. I won't be recommending them to anyone.
Vehicle: Jeep Wrangler
Service Date: 10/19/2017
Review Created: 10/20/2017 07:50 AM
0ac4dbebaed4321aa7c29c73283a7a66?s=28
Kristin N., Owner at The Shop Inc responded on 10/25/2017

Hi Michael, 

Thank you for your review.  I am very sorry to hear that your experience with us was not where you would have liked it to be.  It sounds like there was some miscommunication, and we would like to take care of this for you.  Can you please call us at (207)848-2850, and ask for Frankie or Kristin so that we can rectify your experience with us?  

Thank you, 


Kristin Noyes

The Shop Inc.
2312 US Route 2
Hermon, Maine 04401
(207)848-2850
kristin@theshopinc.me

0ac4dbebaed4321aa7c29c73283a7a66?s=28
Kristin N., Owner at The Shop Inc responded on 11/01/2017

Hi Michael and Hilari, 

We reached out to try to resolve this issue of miscommunication with your Jeep a few weeks ago.  Because we don't want anyone leaving our business less than satisfied with their experience, we would like to issue a refund for the miscommunication. Becuase of the type of oil and filter needed for the Jeep, $58.82 of the bill was the oil change that was requested at the time of drop off.  Upon receiving this refund, we kindly ask that you give us the opportunity to prove that this is not how we do business.  We pride ourselves on prompt, honest, and friendly automotive repairs.  We hope that we can earn your business in the future. 

Thank you, 

Kristin Noyes

The Shop Inc.
2312 US Route 2
Hermon, Maine 04401
(207)848-2850
kristin@theshopinc.me

Matt R. on 10/20/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Matt said he visits this business for most work on his vehicle. He has good luck with them.
Vehicle: Ford Pickup
Category: Service
Service Date: 10/16/2017
Review Created: 10/20/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Everett S. on 10/20/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Everett said the service was excellent and the staff treated him fairly.
Vehicle: Chevrolet Monte Carlo
Category: Service
Service Date: 10/16/2017
Review Created: 10/20/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Emily S. on 10/19/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Always great service. I appreciate how any work done or questions I have are thoroughly explained to my satisfaction. Professional and friendly shop! I also love the St Bernard! ;p"
Professional and Friendly Shop!
Vehicle: Toyota Camry
Service Date: 10/17/2017
Review Created: 10/19/2017 06:35 AM
Joey C. on 10/18/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Joey said this business did a really good job. He had a very enjoyable experience and he will return for more work.
Vehicle: Toyota Sequoia
Category: Service
Service Date: 10/13/2017
Review Created: 10/18/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Shawn H. on 10/17/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Shawn said the business did a great job and he's already recommended them.
Vehicle: Saab 9-3
Category: Service
Service Date: 10/06/2017
Review Created: 10/17/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Steve C. on 10/17/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Steve said this business provided great service.
Vehicle: Subaru Outback
Category: Service
Service Date: 10/10/2017
Review Created: 10/17/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Victor A. on 10/16/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Tires, inspection"
Great work, very friendly. Thanks frank
Vehicle: Honda Civic Si
Service Date: 09/19/2017
Review Created: 10/16/2017 12:48 PM
Blaise P. on 10/05/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Blaise said Franky and the staff at this business are always helpful. They are able accommodate him and his busy schedule.
Vehicle: Chevrolet Silverado 1500
Category: Service
Service Date: 09/28/2017
Review Created: 10/05/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Conner L. on 10/05/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Conner said he has used this business for a couple of years. The service is really good and Franky is honest. He provides great and straightforward service.
Vehicle: Dodge Pickup
Category: Service
Service Date: 09/28/2017
Review Created: 10/05/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Sean G. on 10/04/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Outstanding Service"
Took the car in to get looked at what I needed to pass inspection. Though they found a lot of work that needed to be done, they were honest in sharing pictures and details about what I needed to get fixed.
Vehicle: Toyota Camry
Service Date: 10/02/2017
Review Created: 10/04/2017 09:51 AM
Betty S. on 09/28/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Awesome Business"
They are efficient, friendly, and I never have to worry about paying for something that does not need to be fixed even if I think it may.
Vehicle: Toyota Matrix
Service Date: 09/26/2017
Review Created: 09/28/2017 06:38 AM
Tim D. on 09/27/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Service"
The shop is awesome, they show you what they have serviced or reviewed what your concerns were and are very honest with the results. We are very happy with them.
Vehicle: Toyota Tacoma
Service Date: 09/25/2017
Review Created: 09/27/2017 03:18 AM
Ron M. on 09/24/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"the wonderful people"
top shelf as norm turner would say.
Vehicle: Ford F-150
Service Date: 09/22/2017
Review Created: 09/24/2017 08:47 AM
Felicia Y. on 09/22/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Felicia said the customer service was exceptional.
Vehicle: Jeep Patriot
Category: Service
Service Date: 09/18/2017
Review Created: 09/22/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Brandon S. on 09/22/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Brandon said the staff have good service.
Vehicle: Chevrolet Silverado 2500HD
Category: Service
Service Date: 09/15/2017
Review Created: 09/22/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Bill R. on 09/19/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Always explains what the vehicle is going to need with pricing before work is done."
Excellent family oriented business. They are always upfront and honest.
Vehicle: Honda Civic Si
Service Date: 09/12/2017
Review Created: 09/19/2017 07:47 AM
Displaying Review 1 - 20 of 56 in total