97% Would Recommend
Latest Review 11 days ago
CAROL K. on 04/15/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Attention to detail and customer service "
I felt the pricing and service were fantastic.
Vehicle: Hyundai Elantra
Service Date: 04/09/2018
Review Created: 04/15/2018 01:45 PM
Kristen M. on 04/10/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Kristen said she liked the digital diagnosis and the staff was professional. It was overall a good experience.
Vehicle: Ford Escape
Category: Service
Service Date: 04/06/2018
Review Created: 04/10/2018
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
TRACY C. on 04/03/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Great customer service "
Alex was great. Signed up the night before for an oil change and dropped off in the morning. Got a ride to a location s d a pick up once the service was completed. Was told of suggested upcoming Service in order to avoid larger repairs in the future.
Vehicle: Toyota Highlander
Service Date: 04/03/2018
Review Created: 04/03/2018 08:49 PM
Moika L. on 03/31/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Moika said the staff was helpful.
Vehicle: Chrysler PT Cruiser
Category: Service
Service Date: 03/28/2018
Review Created: 03/31/2018
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
GARY C. on 03/22/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Service Loaner Vehicles available upon request!"
Problems diagnosed and fixed right. They work well with extended warranty/insurance companies for older vehicles, such as mine. Very much appreciated by this customer.
Vehicle: Mercury Mountaineer
Service Date: 03/16/2018
Review Created: 03/22/2018 09:22 AM
DAISHA S. on 03/16/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Awesome customer service"
Alex is the best. He’s always super informative and also delivers prompt and courteous service. Will always be a loyal customer.
Vehicle: Ford Focus
Service Date: 03/14/2018
Review Created: 03/16/2018 07:01 AM
SHELLEY B. on 03/14/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Always great service"
I love coming here. The service is great. You let me know what needs to be done. So glad I found you when I moved here years ago!
Vehicle: Pontiac Bonneville
Service Date: 03/05/2018
Review Created: 03/14/2018 04:18 PM
LINDSAY G. on 03/11/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Amazing Service!"
Amazing customer service. Great work down! Reports are very thorough!
Vehicle: Jeep Compass
Service Date: 03/08/2018
Review Created: 03/11/2018 08:11 PM
RIMA G. on 03/11/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Fantastic place."
My son’s car was repaired. Great customer service. Great price for the repair.. Highly recommend.
Vehicle: Volkswagen New Beetle
Service Date: 02/20/2018
Review Created: 03/11/2018 08:01 PM
NEIL S. on 02/14/2018
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"Wasn't happy with experience. "
When I picked up my car, the VSA was no longer working. They claimed it was like that when I brought it in, but that wasn't the case, and their supposedly thorough inspection didn't mention it. They seemed indifferent to my unease and disappointment, and lost interest in me and my car. Now I have to take it to another shop and get it fixed.
Vehicle: Honda Odyssey
Service Date: 02/14/2018
Review Created: 02/14/2018 07:53 PM
Reiny S., OWNER at Loyola Auto Service responded on 02/15/2018

Neil
I am completely confused with your review. We did a digital inspection on your car and sent it to you with a picture showing that the light was on when the car got here. When you brought it back we immediately inspected the car again and told you where we thought the problem was and you agreed that the switch didnt seem to be functioning properly. I offered to diagnose and you refused. I also offered to show you the picture again and you said that you had received the inspection. So please tell me what I am missing and how we can resolve this matter. Thank You

JAVIER C. on 02/02/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Great quick oil change!"
Made an appointment for first thing in the morning and Reiny and Alex took care of me. Great no nonsense service!
Vehicle: Jeep Grand Cherokee
Service Date: 01/31/2018
Review Created: 02/02/2018 09:32 AM
Jim C. on 01/26/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Spoke with Tim. He said his experience went really well and smoothly. He had no problems at all.
Vehicle: Honda CR-V
Category: Service
Service Date: 01/25/2018
Review Created: 01/26/2018
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
JIM W. on 01/24/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Efficient and professional service"
We have used Loyola over the past 5 years to keep our Old Tahoe on the road. They are real problem solvers at competitive prices. Their diagnosis of the problem and thorough explanation of what needs to be done gives me confidence the car will be safe on the road. Renie and Alex are the best!
Vehicle: Chevrolet Tahoe
Service Date: 01/24/2018
Review Created: 01/24/2018 07:47 PM
John M. on 01/23/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
John said the overall experience was great. He had no problems with the business. They did good work.
Vehicle: Lexus ES 300
Category: Service
Service Date: 01/19/2018
Review Created: 01/23/2018
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
LINDA R. on 01/20/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Personal Delivery at a Bargain Price!"
We took our 2014 Corolla in for a 45,000 mile checkup. Because the "checkup" is something Loyola does EVERY time, our only charge was for an oil change. And because my workplace is near Loyola, they even drove the car over and dropped it off in our parking lot, bringing my keys to the front door. It just doesn't get any better than this! They make keeping a car in fine running order so easy! I highly recommend Loyola to anyone within driving distance of Glenview! P.S. - they even have great music in their waiting area!
Vehicle: Toyota Corolla
Service Date: 01/19/2018
Review Created: 01/20/2018 08:30 AM
CHRIS H. on 01/12/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Suspension repair for S430"
The whole process was great. They were accommodating and explained the issues with enough detail. They were able to provide a loaner vehicle when it turned out the repair would take a couple of days.
Vehicle: Mercedes-Benz S430
Service Date: 01/11/2018
Review Created: 01/12/2018 02:11 PM
CAITLIN O. on 01/11/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Great service"
Great, honest and fair service as always!
Vehicle: Volkswagen Jetta Sedan
Service Date: 01/11/2018
Review Created: 01/11/2018 09:25 PM
Morgan J. on 01/10/2018
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Morgan said the employees were on top of everything and they fixed the situation as soon as they could.
Vehicle: Nissan 350Z
Category: Service
Service Date: 01/09/2018
Review Created: 01/10/2018
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
Alexsandra R. on 12/20/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
Alexsandra said the employees provided great customer service. They completed the work well.
Vehicle: Dodge Nitro
Category: Service
Service Date: 12/15/2017
Review Created: 12/20/2017
This review was collected via phone interview by Customer Research Inc.
TORIN H. on 12/09/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Thank You!"
Many problems with my car before bringing it in. Had it towed into the shop at night after breaking down. The guys took care of it very quickly. Was given a complimentary loaner while work was being done. I feel like I have a brand new car. Thank you so much!
Vehicle: Ford Focus
Service Date: 12/08/2017
Review Created: 12/09/2017 07:54 AM
Displaying Review 1 - 20 of 204 in total