99% Would Recommend
Latest Review 6 days ago
Randal H. on 07/12/2017
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"Car battery"
Had battery problem and dropped off Rav to check. Received call from garage telling me that the battery was the problem and everything else checked out okay. Was told it was $200 for new battery. When I picked up cat the bill was over $300. What they failed to mention was the additional charge for labor. I bell eve the garage should give a full estimate of what it costs when comparing options.
Vehicle: Toyota RAV4
Service Date: 07/11/2017
Review Created: 07/12/2017 04:26 AM
Pat D. at Rusty's Garage responded on 07/12/2017

Sorry for the bad communication Randy! I am happy to refund the money if you found a deal on a battery you would have taken elseware. I thought we were only talking the $30 diagnostic fee when you picked up the car. Our battery has a nation wide 42 month free replacement. I believe that's the best in the industry and is a little higher on the front end but cheaper in the long run. Again I apologize, no excuse for bad communication. Let me know what you'd like me to do and I will. 

Jason S. on 03/15/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"Oil change"
I've been getting my oil changed here for awhile however I won't be back. This last oil change took over an hour and I had an appointment . I find an hour for on oil change to be ridiculous . I'll be going somewhere else from now on
Vehicle: Toyota Camry
Service Date: 03/14/2017
Review Created: 03/15/2017 06:53 AM
Herman W. on 02/26/2017
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"Rusty's works with you on the price of repairs. "
Free estimates. I would prefer dealing with the owner (Rusty) when we check out. Sometimes the folks at the desk are not always congenial.
Vehicle: Toyota Tacoma
Service Date: 02/23/2017
Review Created: 02/26/2017 01:49 PM
Phillip L. on 07/25/2016
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"When I checked on line the price of the part replaced, it was $114.20 and I was charged $268.07 for the part at Rusty's Garage. What a markup."
Everything was good except the mark up on the part replaced was considerable. The markup was over 100% compared to same part on Amazon.
Vehicle: Mercury Mountaineer
Service Date: 07/23/2016
Review Created: 07/25/2016 04:19 AM
Pat D. at Rusty's Garage responded on 07/25/2016

Hey Phillip, you never mentioned you wanted a cheaper fix when you approved our quote. The price we quoted was for a factory part purchased from a Ford distributor. We don't shop Amazon for cheap parts that take a long time to get that we can't warranty. So with our higher priced part you're guaranteed 3 things. 1st the right part (if we wait on the Amazon part for 2 days and it's wrong...then what?) and 2nd, quicker repair (you said you needed the car by 1:00) then 3rd, a two year warranty  that we can't do with Amazon. However we are perfectly willing to do cheaper, riskier, no warranty work...but that's not what we recommend. 

Aivars K. on 10/23/2015
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"Hmmmmm"
Well, had to bring my truck back because the work was not done right the first time. Very fair, only paid for an additional part and not the labor. This was to repair a manual transmission. It seems that the work was done right, but I'm reserving judgement, that's why only 3 stars. I do like the people there and they communicated well. So right now I don't know if I recommend them at this time. Debating whether or not this is the mulligan I give them because I've been pleased in the past, but din not require major work.
Vehicle: Ford Pickup
Service Date: 10/09/2015
Review Created: 10/23/2015 04:11 PM
Pat D. at Rusty's Garage responded on 10/23/2015

Aivars
I'm sorry we made a mistake while repairing your transmission. There was no indication after repair that anything was wrong, it drove great. We didn't try to duck or dodge responsibility, we owned up and certainly tried our best to correct our error when the truck came back. We will stand behind our repairs and never leave you "hanging out to dry". My hope is to  regain your trust somehow, until then, please accept our apologies. 

Pat DePugh
Rusty's Garage

Displaying all 5 Review