Hyundai Of Vacaville


Overall Rating 4.54/5Overall Rating 4.54/5Overall Rating 4.54/5Overall Rating 4.54/5rating 4.54

346 Reviews

ReScore Reviews™ (8)

ReScore
Overall Rating 4.625/5Overall Rating 4.625/5Overall Rating 4.625/5Overall Rating 4.625/5rating 4.625
Original
Overall Rating 1.875/5rating 1.875rating 1.875rating 1.875rating 1.875
93% Would Recommend
100% Business Response
Latest Review 1 day ago
Jonathan R. on 11/23/2017
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
"Snacks to enjoy while waiting, television while waiting "
If the owner of the vehicle has a Hyundai I would definitely recommend this branch, if they were to own a different vehicle I would recommend it but not pressure them to choose this place
Vehicle: 2014 Hyundai Sonata
Category: Service
Service Date: 11/21/2017
Service Type: Repair
Review Created: 11/23/2017 04:23 PM
Gerald C. on 11/20/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"replaced long block under warrenty"
We are very satisfied with the service
Vehicle: 2012 Hyundai Sonata
Category: Service
Service Date: 11/13/2017
Service Type: Repair
Review Created: 11/20/2017 09:46 AM
Abraham A. on 11/19/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Ownership"
Very professional. Great team.
Vehicle: 2013 Hyundai Elantra
Category: Service
Service Date: 11/10/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 11/19/2017 09:22 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/20/2017

Thank you for completing the survey Abraham, and being a loyal customer here at Hyundai of Vacaville.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Bernadette E. on 11/13/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Excellent!"
The personnel and workmanship at Hyundai of Vacaville cannot be beat! There is a caring atmosphere here that generates trust and reliability. It was a pleasure to do business here.
Vehicle: 2017 Hyundai Elantra
Category: Service
Service Date: 11/08/2017
Service Type: Repair
Review Created: 11/13/2017 04:09 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/13/2017

Thank you very much for taking the time to complete the survey Bernadette. See you on your next service.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Verified Customer on 11/11/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Close enough so that I can walk home and wait for a call telling me my car is ready."
I'm waiting for a part to come up from LA and after being installed I'm hoping it solves my problem. Until then I can't say for sure my problem has been solved.
Vehicle: 2006 Hyundai Sonata
Category: Service
Service Date: 11/08/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 11/11/2017 06:33 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/11/2017

Thank you very much for completing the surevey, i will follow up on your ordered parts today.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Juan C. on 11/10/2017
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
"Tiempo"
Tiempo
Vehicle: 2016 Hyundai Sonata
Category: Service
Service Date: 11/03/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 11/10/2017 04:20 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/11/2017

Thank you for completing the survey Juan

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Josyn J. on 11/08/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Fast and good service"
I dropped my car off and did a little shopping. The dealership called prior to the time that the quoted me and let me know my car was ready. I got back took care of the bill and was on my way. Staff was friendly and helpful.
Vehicle: 2014 Hyundai Santa Fe S
Category: Service
Service Date: 11/04/2017
Service Type: Repair
Review Created: 11/08/2017 09:43 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/08/2017

Thank you very much for taking the time to complete the survey Josyn

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Verified Customer on 11/07/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Great Customer Service"
They Completed everything in timely manner and were great through the whole process
Vehicle: 2013 Hyundai Sonata
Category: Service
Service Date: 11/04/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 11/07/2017 02:02 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/07/2017

Thank you very  much for completing the survey

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Rosemarie T. on 11/05/2017
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
"Friendly"
Good customer care
Vehicle: 2017 Hyundai Ioniq Hybr
Category: Service
Service Date: 10/31/2017
Service Type: Repair
Review Created: 11/05/2017 03:04 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/06/2017

Thank you for completing the survey Rosemarie.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Homer S. on 11/04/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Mikey"
Great service did not take that long.
Vehicle: 2009 Hyundai Azera
Category: Service
Service Date: 10/31/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 11/04/2017 09:46 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/04/2017

Thank you so much for the perfect survey.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Frances A. on 11/03/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Customer Service "
Person at "front desk" was friendly and helpful, and my car looked great and is running very well since my service.
Vehicle: 2016 Hyundai Accent
Category: Service
Service Date: 10/26/2017
Service Type: Repair
Review Created: 11/03/2017 03:54 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 11/03/2017

Thank you very much for the perfect survey Frances.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Barbara P. on 10/28/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Excellent Service"
The service was done on time and everyone was so friendly and helpful.
Vehicle: 2002 Hyundai Elantra
Category: Service
Service Date: 10/24/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 10/28/2017 11:57 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/28/2017

Thank you so much for the perfect survey Barbara.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Robert H. on 10/27/2017
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
"Service quality without the confusion...."
I drive from sacramento because of receiving bad service information and the run around at a dealership close to my residence.....
Vehicle: 2012 Hyundai Veracruz
Category: Service
Service Date: 10/20/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 10/27/2017 03:53 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/28/2017

Thank you so much for completing the survey Robert.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
David S. on 10/27/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 2/5Overall Rating 2/5rating 2rating 2rating 2
"?"
LOUSY
Vehicle: 2017 Hyundai Elantra
Category: Service
Service Date: 10/23/2017
Service Type: Repair
Review Created: 10/27/2017 02:02 PM
Steven B. on 10/27/2017
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
"Great Folks but Need Better Communication"
I was told my service would take an hour. It took over 4. I could have done something better with my day if I had dropped off the car. I had to seek out the information, and I unnecessarily ended up sitting in the waiting room. Otherwise, the service department was great.
Vehicle: 2017 Hyundai Sonata Plu
Category: Service
Service Date: 10/23/2017
Service Type: Repair
Review Created: 10/27/2017 11:07 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/27/2017

Steven,

Thank you very much for taking the time to complete the survey Steven. I,m so sorry about the communication issue on the estimated time of completion of your vehicle.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Kelly G. on 10/27/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 1/5rating 1rating 1rating 1rating 1
"NOT.."
Vacaville Hyundai is a total nightmare
Vehicle: 2012 Hyundai Genesis Co
Category: Service
Service Date: 09/30/2017
Service Type: Repair
Review Created: 10/27/2017 02:22 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/27/2017

Kelly i must say i am shocked on how you scored the survey, i remember you being very gratefull with our dealership paying half of your service bill $496.00 due to parts not being covered under your Warranty, i also remember two weeks after you picked up your car you called and stated the car wouldnt start and i agreed to have the car towed here at no charge to you only to find out the battery was dead we paid the tow bill that was $505.00 then you picked up the car and installed your own battery. Your father called a few weeks back and expressed concern about the car i had advised him to have the car returned to our service department and we would look at it. If you choose not to return back to our service department i understand. we are here to HELP.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Verified Customer on 10/22/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Great"
Great customer service!
Vehicle: 2011 Hyundai Sonata
Category: Service
Service Date: 10/06/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 10/22/2017 10:14 AM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/22/2017

Thank you very much for taking the time to complete the survey & and the perfect score.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Greta A. on 10/21/2017
Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5Overall Rating 5/5
"Recall service"
Staff was VERY personable and went out of their way to provide a comfortable experience.
Vehicle: 2013 Hyundai Santa Fe S
Category: Service
Service Date: 10/17/2017
Service Type: Repair
Review Created: 10/21/2017 05:52 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/21/2017

Thank you very much for the perfect survey Greta.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
CANO A. on 10/21/2017
Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5Overall Rating 4/5rating 4
"Prompt and excellent service "
Brought my vehicle in for routine oil change, alignment, and service. They were professional and provided professional and excellent service.
Vehicle: 2014 Hyundai Santa Fe
Category: Service
Service Date: 10/09/2017
Service Type: Repair
Review Created: 10/21/2017 01:31 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/21/2017

Thank you for taking the time to complete the survey Andrew.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Gary E. on 10/18/2017
Recommended badge inactive Recommended
Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5Overall Rating 3/5rating 3rating 3
"Eh, it was ok. "
Not very impressed witht he pricing. All services quoted and provided seemed inflated.
Vehicle: 2007 Hyundai Santa Fe
Category: Service
Service Date: 10/11/2017
Service Type: Maintenance
Review Created: 10/18/2017 02:55 PM
A15e7b08772f240bc7824f1375d47e1e?s=28
Kevin H., Service Manager at Hyundai Of Vacaville responded on 10/18/2017

Gary,
Thank you for taking the time to complete the survey, you had made a comment about services being inflated, we must follow at time guide that is based off of idustry standards. Please be sure to get your oil leak fixed soon as possibe due to the oil will destroy your new altinator.

Kevin Hendricks
Service Manager
707-724-5600
khendricks@wiseautogroup.com
Displaying Review 1 - 20 of 345 in total